“Fii istet, ia-ne masina !”
1. DESFĂŞURAREA CAMPANIEI:
1.1. Organizatorul campaniei promotionale “Fii istet! Ia-ne masina!“ (denumita in continuare „Campania”) este S.C. SIMIS LINK S.R.L., cu sediul social în Bucuresti, str. Paul Greceanu, nr. 26A, sector 2, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/15249/2008, cod fiscal nr. RO 24435029 având IBAN RO37BRDE445SV20375234450 deschis la BRD agentia Nicolae Caramfil reprezentată de domnul Samuel Segura cu functia de Administrator,si (denumita in continuare “Organizatorul”).
Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare "Regulamentul"), document obligatoriu pentru toti Participantii la Campanie, asa cum acestia sunt definiti mai jos. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare a modificarilor. Campania este realizata cu sprijinul Radio ZU - S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Bdul. Ficusului nr. 44A, etaj 4, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/13006/2002, avand cod fiscal RO 15081313, cont numarul RO 91 BRDE 450 SV 009 9637 4500 deschis la BRD GSG SMCC, legal reprezentata de doamna Elena Rodica Minculescu – Director General.
Campania se va desfasura in perioada 30 aprilie – 12 iulie 2012, pe teritoriul Romaniei.
Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată si conform legislatiei Uniunii Europene.
1.2Poate participa orice persoană fizică cu varsta minima de 18 ani, cu domiciliul în România, care participa la promotie prin modalitatea de inscriere în condiţiile şi în perioada stabilita prin prezentul Regulament, cu excepţia angajaţilor Organizatorului şi ai celorlalte societăţi implicate în mod direct în organizarea şi desfăşurarea Promoţiei (inclusiv ai Reprezentanţilor şi Împuterniciţilor Organizatorului), a soţilor şi a rudelor de gradul întâi ale acestora, in linie directa si colaterala. Acestia vor fi denumiti in continuare „Participanti”.. In cazul in care castigatorul/castigatoarea unuia din premii este o persoana fizica care indeplineste conditiile din prezentul Regulament dar este lipsita de capacitate de exercitiu, aceasta este indreptatita sa intre in posesia premiului prin intermediul curatorului sau legal, care va semna in numele castigatorului o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectiv, precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura legate de premiul respectiv.
1.3 Participanţii la Campanie sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile Regulamentului oficial al Campaniei, potrivit celor menţionate mai jos. Acesta este disponibil gratuit pe site-ul www.autobis.ro, precum si pe site-ul www.radiozu.ro
1.4 Angajaţii Autobis si Radio ZU şi membrii familiilor lor, rudele si afinii până la gradul IV sunt ineligibili să se înscrie si sa participe la concurs. Angajaţii şi membrii familiilor, rudele si afinii pana la gradul IV, ai tuturor sponsorilor asociaţi şi companiilor participante sunt, de asemenea, ineligibili să se înscrie.
Participarea la concursul vizat de prezentul regulamentimplica acceptarea neconditionata, exclusiva si irevocabila a participantilor ca numele, fotografiile si materialele filmate cu acestia si castigatorii sa poata fi facute publice si exploatate in orice scop inclusiv publicitar de catre organizator si/sau subcontractanti ai acestuia fara nici un fel de pretentii din partea participantilor si castigatorilor. Participantii si castigatorii renuntand la a solicita organizatorului si/sau subcontractantilor sai vreo suma de bani sau vreo alta prestatie din partea organizatorului pentru exploatarea drepturilor patrimoniale de autor/conexe (prevazute de Legea nr. 8/1996) aferente operelor audio-video si/sau fotografice continand imaginea, numele si sunetul (vocea) acestor persoane (participanti si castigatori), surprinse/fixate pe orice tip de suport de catre organizator si/sau subcontractantii sai cu ocazia inscrierii, participarii la concurs, extragerii si acordarii premiilor.
2. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE:
2.1 In perioada 30 aprilie - 12 iunie ascultatorii se pot inscrie la concurs pt a castiga o masina -premiul 1 sau 500 l carburant- premiul 2. Pentru a se inscrie, ascultatorii trebuie intre pe www.autobis.ro,sa se binscrie si sa isi ia codul unic. Doar cu ajutorul codului unic se pot inscrie cu fotografia si povestea propriei masini pe www.radiozu.ro .
2.2Din 4 iunie ora 07:00 pana in 12 iunie ora 10:00 persoanele inscrise in concurs pot fi votate pe www.radiozu.ro
Misiunea fiecarui participant este sa obtina cat mai multe voturi pe zi in pagina de concurs, conform sistemului de votare, pe radiozu.ro.
Numarul voturilor este limitat la 20 de voturi per IP. Fiecare vot reprezinta un punct. Punctele sunt centralizate pana in data de 13 iunie, ora 18:00. Primele 30 de persoane, din punctual de vedere al punctelor obtinute sunt invitate sa ajunga in zilele de 14 sau 15 iunie cu masinile inscrise in concurs intr-o locatie si intervale orare care urmeaza sa le fie comunicate, in zona sediului Radio ZU, in Bucuresti. Celor dintre cei 30 care ajung in conditiile se mai sus in locatia comunicata urmeaza sa le fie aplicate pe masini autocolantele care le permit participarea la faza urmatoare a concursului, semifinala. Masinile personale ale semifinalistilor vor fi colantate cu un text unitar care va indemna ascultatorii sa ii voteze. Dintre cei 30 (cei care se claseaza pe primele 30 de locuri din punctul de vedere al punctelor obtinute asa cum este descris mai sus) se califica in semifinala doar participantii care ajung in conditiile de mai sus in locatia comunicata si care isi dau acordul pentru aplicarea pe propriile masini a autocolantelor de concurs. Se obtine astfel o lista de semifinalisti. Semifinalistii vor fi prezentati luni, 18 iunie in direct la Radio ZU (fara a fi necesara prezenta lor fizica).
Semifinalistii
Autocolantele care vor fi aplicate pe masinile semifinalistilor contin indemnuri de vot la 1815 (numar cu tarif normal - 0,06 Euro, TVA inclus, apelabil de pe teritoriul Romaniei din retelel Cosmote, Orange si Vodafone) pentru fiecare semifinalist in parte.
Misiunea fiecarui semifinalist in parte este ca in perioada 18 iunie, ora 07– 11 iulie, ora 10 sa obtina cat mai multe SMS-uri de sustinere la 1815, conform indemnurilor de pe autocolantele de concurs.
De pe un numar de telefon se ia in calcul un singur SMS de sustinere per semifinalist. Orice SMS ulterior primului SMS de sustinere pentru un semifinalist trimis de pe acelasi numar de telefon nu mai este luat in calcul. Sunt luate in calcul doar SMS-urile care contin cuvintele cheie, personale pentru fiecare semifinalist, inscrise pe autocolantele de concurs, trimise la 1815 in perioada 18 iunie ora 07 – 11 iulie ora 10. Numarul de SMS-uri de sustinere pentru fiecare semifinalist in parte este prezentat pe radiozu.ro pana in data de 5 iulie. Pe data de 12 iulie semifinalistii vor fi invitati la Baneasa Shopping City pentru finala.
In continuare, pentru a intra in finala, misiunea fiecarui semifinalist este sa ajunga in locatia precizata, pana la ora comunicata cu masina cu care a intrat in concurs si sa aduca in locatia precizata, pana la ora comunicata un numar cat mai mare de sustinatatori (persoane).
Intra in finala doar semifinalistii care ajung cu masinile cu care au participat la concurs si cu sustinatorii in locatia precizata pana la ora comunicata. Un semifinalist care respecta aceste conditii este declarat finalist. Doar finalistii intra in cursa pentru castigarea premiilor puse in joc. Stabilirea castigatorilor premiilor 1 (masina) si 2 (carburant):
- Fiecarui finalist ii corespunde un numar de SMS-uri valide (in conditiile descrise mai sus).
- Fiecare finalist va veni cu un numar de sustinatori (in conditiile legate de locatie si ora limita la care pot ajunge pentru a putea fi luati in calcul descrise mai sus)
Formula de calcul a punctelor finale este: numar de sustinatori personali validati x10 + numar SMS-uri valide de sustinere.
- Este declarata castigatoare a premiului 1 persoana care acumuleaza cel mai mare numar de puncte finale
- Este declarata castigatoare a premiului 2 este pe locul 2 din punctul de vedere al numarului de puncte finale acumulate.
Daca pe primele doua locuri sunt doua persoane cu acelasi numar de puncte finale, este declarata castigatoare a premiului 1 persoana care a obtinut in perioada de vot prin SMS cele mai multe SMS-uri valide de sustinere (in conditiile descrise mai sus). Daca si din punctul de vedere al SMS-urilor de sustinere obtinute se constata ca este egalitate, va fi declarata castigatoare persoana care a primit primul SMS valid de sustinere (in perioada de sustinere prin SMS-uri, descrisa mai sus). Daca si in acest cas este egalitate, cele doua persoane vor fi departajate printr-o proba stabilita ad-hoc).
Procedura se aplica daca este cazul si pentru stabilirea castigatorului premiului 2.
Organizatorul nu isi asuma niciun fel de responsabilitate pentru erorile tehnice survenite in cadrul retelei de telefonie mobile, atunci cand acestea afecteaza comunicarea intre Organizator si persoana participanta la campanie sau intre Radio ZU si participant.
3. PREMII SI VALOAREA ACESTORA
Campania se va desfăşura de la data de 30 aprilie 2012 la 12 iulie 2012. Participanţii la această competiţie au posibilitatea să caştige premiul 1 : o masina in valoare de 11.700 euro + TVA pentru finalistul clasat pe primul loc, conform conditiilor descrise mai sus si premiul 2: 500 de litri de carburant pentru finalistul clasat pe locul doi, conform conditiilor descrise mai sus.
Castigatorii vor intra in posesia premiului dupa semnarea actelor de transfer al bunurilor si indeplinirea tuturor obligatiilor financiare, in termen de maxim 2 ani de zile de la castigarea premiului.
Acordarea premiilor
Castigatorul premiului va fi anuntat in direct pe Radio ZU si pe toate canalele acestuia de comunicare (site-ul www.radiozu.ro si pagina de facebook www.facebook.com/radiozu). De asemenea, el va fi comuncat si pe site-ul Autobis.ro. Pentru acordarea premiului se vor confrunta datele din baza de date cu inscrisi in concurs, cu cele de pe actul de identitate al castigatorului.
Dupa desemnarea si validarea castigatorului, organizatorul va proceda la incheierea un proces verbal in care va consemna:
1. data, ora si locul desfasurarii extragerii;
2. numele si prenumele persoanelor care au participat din partea organizatorului;
3. numele si prenumele castigatorului (cu individualizarea datelor inscrise pe talonul de concurs) sau numele si prenumele tutorelui legal, in cazul in care castigatorul este minor;
4. valoarea premiului acordat;
5. in urma validarii castigatorului in baza unui document de identitate care sa contina CNP-ul se va individualiza si adresa de domiciliu;
Procesul-verbal se va semna de catre un reprezentant al organizatorului si de catre castigator.
Castigatorul va intra in posesia premiului, doar dupa ce va semna procesul verbal de predare – primire cu organizatorul concursului, urmat de incheierea unui contract care sa ateste trecerea in proprietatea castigatorului a masinii castigate si indeplinirea tuturor obligatiilor financiare din partea castigatorului.
Organizatorul va comunica castigatorului o instiintare de ridicare a premiului in termen de 5 zile de la data semnarii procesului verbal prin care a fost consemnat castigatorul; instiintarea se face telefonic si prin email la numarul si adresa de email indicate de acesta in procesul verbal, respectiv prin curier cu confirmare de primire la adresa de corespondenta indicata de acesta in procesul verbal.
Prin instiintarea de ridicare a premiului i se comunica castigatorului locatia, data si intervalul orar, in care acesta trebuie sa se prezinte pentru a intra in posesia premiului, precum si termenul de maxim de 2 ani de la data procesului verbal prin care a fost consemnat castigatorul in care este necesar a se prezenta pentru ridicare, in caz contrar pierzand premiul castigat. De asemenea, castigatorului i se comunica si numarul de telefon si adresa de mail al reprezentantului Organizatorului, dar si adresa de corespondenta a Organizatorului, pentru a putea lua legatura cu acesta in cazul in care apar evenimente neprevazute ce il impiedica sa se prezinte in vederea ridicarii premiului, castigatorul avand obligatia sa faca orice fel de instiintare folosind toate cele 3 contacte furnizate (numar de telefon, adresa de mail si adresa de corespondenta prin curier cu confirmare de primire).
In cazul in care in termen de maxim 2 ani de la data castigarii premiului, castigatorul este in incapacitatea de a-si indeplini obligatiile fiscale pentru a intra in posesia premiului, castigatorul pierde dreptul de a revendica premiul, iar premiul ramane in posesia Radio ZU, acesta rezervandu-si dreptul de a-l folosi in orice scopuri doreste.
Premiul acordat nu poate fi inlocuit cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea acestuia in bani; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. Premiul respectiv se va mai atribui doar la dispozitia Organizatorului.
In privinta premilor raspunderea Organizatorului este strict limitata la acordarea acestora.
Organizatorul nu va raspunde pentru niciun defect, disfunctionalitate sau alte neajunsuri ale premiilor. Organizatorul va inmana castigatorilor, fara nicio exceptie, garantia legala corespunzatoare fiecarui premiu, iar in aceste conditii orice sesizare vizand deficiente ale premiilor va fi indreptata impotriva producatorului, distribuitorului sau importatorului, dupa caz.
Taxe si impozite
Organizatorul concursului nu este raspunzator de plata celorlalte cheltuieli relative la premiul castigat (transport, cazare pe perioada evenimentului, impozit pentru intrarea in proprietatea premiului etc), acestea revenind exclusiv castigatorului.
Organizatorul isi asuma responsabilitatea numai in ceea ce priveste acordarea premiului.
Prin inscrierea fiecarui participant, organizatorul concursului dobandeste toate drepturile de publicare a numelui respectivului participant, dreptul de radiodifuzare a numelui, si imaginii sale, în orice conditii, fara alte consideratii sau plati.
4. INTRAREA IN POSESIA PREMIULUI:
4.1 Participantul urmează a se prezenta la locul si in termenul indicat de Organizator, pentru a beneficia de premiu.
4.2 În situaţia neprezentării participantului în termenul acordat sau daca nu este îndeplinită orice altă condiţie impusă de prezentul Regulament, premiul nu va mai fi acordat acestuia.
4.3 Câştigătorul nu poate ceda drepturile asupra premiului câştigat unei alte persoane si nici nu poate primi contravaloarea acestuia in bani sau alte prestatii.
4.4 După predarea premiului catre castigator, se va încheia un proces verbal, semnat de reprezentanţii autorizaţi ai Organizatorului cu câştigătorul, ce va fi înscris cu datele de identificare complete (numele, prenumele, adresa, numărul de telefon, seria si numarul buletinului sau cartii de identitate şi CNP-ul) ale câştigătorului. Prin prezentul regulament, Organizatorul imputerniceste Radio ZU ca reprezentant autorizat pentru desemnarea potentialilor castigatori. Mentionam ca acest proces verbal (declaratie) nu poate avea titlu de contract, acesta se supune conditiilor prezentului regulament. In cazul in care exista neconcordante intre declaratie si regulament, acesta din urma va fi considerat valabil.
4.5 După acordarea premiilor, numele castigatorilor şi premiile câştigate vor putea fi publicate de catre Organizator pe siteurile www.radiozu.ro si pe www.autobis.ro.
4.6. Predarea premiilor poate fi un eveniment public. Participarea la aceasta Campanie presupune acordul castigatorilor referitor la faptul ca persoana lor, numele, localitatea in care domiciliaza si fotografia lor pot fi facute publice si folosite in materiale foto, audio si video de catre Organizator fara nici un fel de plata aferenta in baza unei declaratii scrise.
4.7. Organizatorul nu va suporta nici un fel de cheltuieli dupa punerea castigatorilor in posesia premiilor.
4.8 După predarea premiului catre castigator, se va încheia un proces-verbal de predare-primire, semnat de reprezentanţii autorizaţi ai Organizatorului cu câştigătorul, ce va fi înscris cu datele de identificare complete ale castigatorului (numele, prenumele, adresa de email, numărul de telefon, seria si numarul cartii de identitate şi CNP-ul ) ale câştigătorului.
5. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
5.1. In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorul este obligat sa faca publice numele castigatorilor si premiile acordate in cadrul acestei Campanii.
5.2. Organizatorul, detinand numar de Operator de date cu caracter personal 14810, se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor personale. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/castigatorilor la prezenta Campanie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.
5.3. Participantul la promotie in calitate de persoana vizata, are conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) si dreptul de a se adresa justitiei (art.18).
5.4. Datele personale ale participantilor sunt colectate doar cu scopul evidentierii contabile conform legii romanesti in vigoare.
6. LITIGII
6.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care o astfel de solutionare nu va fi posibila, litigiile vor fi deferite instantelor judecatoresti competente.
7. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE ÎN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
(1) Informarea persoanei vizate
a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor;
d) daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;
e) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
f) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.
(2) Dreptul de acces la date
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
(3) Dreptul de interventie asupra datelor
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
(4) Dreptul de opozitie
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop.
În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:
a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a).
Respectându-se celelalte garantii prevazute de prezenta lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:
a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;
b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.
(6) Dreptul de a se adresa justitiei
Fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plângere autoritatii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost încalcate.
Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia. Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul.
Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru.
Prezentul Regulament a fost incheiat in 3 exemplare, fiecare cu valoare de original.
Organizator,