Live

CONCURSURI

10 ani Radio ZU: În Septembrie, pe ZU, ai GIVEAWAY de la DJ-i

Septembrie 2008 - Septembrie 2018. 
Două date legate de un FENOMEN. 
Fenomenul ZU care a fost hrănit de cel mai mișto VIBE, de cea mai bună MUZICĂ, de cel mai ZU concept de radio din România. 
Mihai Morar, Daniel Buzdugan, Emma Ștefan, Adi Mihăilă  The Hitman, Cristian Păun, Popescu și Flick, Raluca Benavides, Adrian Lup, Emil Ciucur, Cosmic Cojocaru și Raluca Leahu sunt vocile care transmit  ON AIR energia „Romania este ZU! 10 ani. 1 radio”. 
 
România este ZU de 10 ani și tu ești parte din ea. De aceea, în Septembrie, pe ZU, ai GIVEAWAY de la DJ-i.
Fiecare dintre ei își dorește să ajungă la tine cu o bucățică din ceea ce îl reprezintă cu adevărat. Pentru asta au pregătit pentru tine premiile de 10 ani. 
 
Și... dacă tot vorbim despre GIVEAWAY să vedem ce ți-am pregătit:
 
Mihai Morar are de dat 10 Nike Air Force 1 ediție limitată ZU branduită de Graure.
Daniel Buzdugan are de dat 10 vacanțe în cele mai frumoase locuri din România (Green Village, Conacul Archia, Conac Polizu, Crama Avincis, Crama Licorna).
Emma are de dat 10 perechi de căști audio true wireless Jabra Elite Active 65T.
Flick are de dat 10 hoverboard-uri Cameleon Smart Balance.
Adi Mihăilă are de dat 10 trotinete electrice Booster Plus S E-TWOW.
Cristian Păun are de dat 10 brățări Fitbit Charge 2.
Raluca Benavides ți-a pregătit 10 întâlniri cu cate unul dintre artiștii tăi preferați. Ai ocazia să stai față în față cu Smiley, The Motans, Irina Rimes, Lidia Buble, Alina Eremia, Antonia, Inna, Carla’s Dreams, Delia, Andra. Înscrie-te aici.
Emil Ciucur și Cosmin Cojocaru au de dat, împreună, 10 perechi de căști audio true wireless Jabra Elite 65T.
Raluca Leahu are de dat 10 vouchere de bijuterii Amazing Jewelry a câte 500 lei fiecare.
 
Și, pentru ca istoria să se scrie ZU, pe întâi a zecea avem pentru tine și unul dintre cele 10 iPhone X. Așa că, între 10.09.2018 si 01.10.2018 ești „mai” ZU ca oricând!
 
În Septembrie, pe ZU, ai GIVEAWAY de la DJ-i.
Romania este ZU!
10 ani. 1 radio.

Regulamentul concursului
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PUBLICITARE 
“ROMANIA ESTE ZU DE 10 ANI“ 
 
 
SECTIUNEA 1 ORGANIZATOR/CONDITII GENERALE 
 
Organizatorul campaniei publicitare “ ROMANIA ESTE ZU DE 10 ANI ” este GRUPUL MEDIA CAMINA S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Bd Ficusului, nr.44A, etaj 4, sector 1, Adresa de corespondenta: Radio ZU, Bucuresti, Sector 1, DN1 Bucuresti-Ploiesti, 73-81, Victoria Park – Corp B, Et.2, inregistrata la Registrului Comertului sub nr. J40/13006/2002, avand CUI RO15081313, denumita in continuare „Organizator” 
Aria de desfasurare a campaniei publicitare: teritoriul Romaniei 
Campania publicitara se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public in acord cu legislatia aplicabila in Romania, pe website-ul www.radiozu.ro.   
Procedura de derulare a campaniei publicitare conform regulilor din prezentul Regulament apartine Organizatorului, este finala si obligatorie pentru toti participantii. 
Participarea la aceasta campanie publicitara implica acordul expres, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament de catre toti participantii la campanie. 
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe Campania publicitara in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace massmedia. 
 
SECTIUNEA 2 PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI PUBLICITARE Campania publicitara “ ROMANIA ESTE ZU DE 10 ANI ” se va desfasura in perioada 10 septembrie – 01 octombrie 2018, in cadrul programelor postului de radio “Radio ZU”. 
 
SECTIUNEA 3 
CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PUBLICITARA/DESCALIFICAREA 
Inscrierea la Campania publicitara a participantilor prin transmiterea de sms la numarul indicat de Organizator atrage dupa sine acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve, de catre acestia, a prezentului Regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de catre participanti. 
La această campanie poate participa orice persoană fizică rezidentă în România (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români, cât şi străini), care a implinit varsta de 18 ani data începerii campaniei, posesoare a unei carti de identitate valide cu care isi poate dovedi ulterior identitatea.  
Prin exceptie de la indeplinirea conditiei privind varsta minima de 18 ani, prevazuta in paragraful anterior, exclusiv pentru castigarea premiului  “10 intalniri fata in fata cu 10 super-artisti: Smiley, The Motans, Irina Rimes, Lidia Buble, Alina Eremia, Antonia, Inna, Carla’s Dreams, Delia, Andra”, acordat in cadrul campaniei, poate participa orice persoană fizică rezidentă în România (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români, cât şi străini), care a implinit varsta de 16 ani la data începerii campaniei, posesoare a unei carti de identitate valide cu care isi poate dovedi ulterior identitatea.  
In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate Organizatorului de catre oricare dintre participanti si datele cuprinse in cartea de identitate, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei alte formalitati suplimentare fata de participanti.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula, in mod justificat, orice inscriere care nu respecta cerintele prezentului Regulament. Participantii la acesta campanie publicitara au drepturile prevazute de Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27 aprilie 2016, cu modificarile si completarile ulterioare, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumite in cele ce urmeaza, impreuna, “GDPR”: dreptul de acces la datele personale prelucrate, de modificare si actualizare a acestor date si de stergere a datelor personale. Prin participarea la aceasta campanie publicitara, participantii sunt de acord ca datele lor personale sa fie prelucrate de catre Organizator cu respectarea prevederilor GDPR, astfel cum sunt specificate la sectiunea 9 din prezentul Regulament. Prin inscrierea la Campania publicitara, participantii isi  exprima consimtamantul explicit cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in scopul desfasurarii campaniei si a indeplinirii obligatiilor legale prevazute in sarcina Organizatorului.  In situatia in care castigatorul desemnat refuza sa-si dea acordul pentru prelucrarea datelor personale, in scopurile sus-mentionate, premiul nu ii va putea fi oferit. Conform cerinţelor GDPR, Organizatorul, in calitate de Operator, are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de participantii la Campania publicitara. Angajaţii Organizatorului precum şi membrii familiilor, rudele si afinii acestora până la gradul IV inclusiv precum si toate celelalte persoane implicate in acest proiect nu sunt eligibili si nu au dreptul să se înscrie si sa participe la campania publicitara.  Pentru identificare si intrarea in posesia premiului, castigatorii desemnati vor prezenta Organizatorului cartea de identitate.  Prin inscrierea la Campania publicitara fiecare participant garanteaza: 
-   ca are deplina si neafectata capacitate de folosinta si exercitiu (conform prevederilor legale aplicabile);  
- ca are peste 18 ani si este posesor al unei carti de identitate valabile; 
Cu titlu de exceptie, pentru inscrierea la Campania publicitara, exclusiv pentru participarea la castigarea premiului  “10 intalniri fata in fata cu 10 super-artisti: Smiley, The Motans, Irina Rimes, Lidia Buble, Alina Eremia, Antonia, Inna, Carla’s Dreams, Delia, Andra”, acordat in cadrul campanei, fiecare participant cu varsta cuprinsa intre 16 si 18 ani, garanteaza: 
-   ca are deplina si neafectata capacitate de folosinta si exercitiu (conform prevederilor legale aplicabile);  
- ca are peste 16 ani si este posesor al unei carti de identitate valabile; 
- ca detine acordul expres al cel putin unuia dintre preprezentii legali (tutori) pentru inscrierea, participarea si prelucrarea datelor sale personale de catre Organizator cu respectarea prevederilor GDPR, astfel cum sunt specificate la sectiunea 9 din prezentul Regulament, in vederea indeplinirii obligatiilor sale legale ce tin de desfasurarea campaniei si/sau acordarea premiului; 
- ca, in cazul in care va fi desemnat castigator, acordarea premiului se va face doar in prezenta a cel putin unuia dintre reprezentantii sai legali (tutori), care vor autoriza in mod expres si in scris, in fata Organizatorului, inscrierea si participarea acestuia in cadrul campaniei, precum si prelucrarea datelor sale personale, conform celor prevazute mai sus. 
In mod expres, in cazul participantilor declarati castigatori ai premiului “10 intalniri fata in fata cu 10 super-artisti: Smiley, The Motans, Irina Rimes, Lidia Buble, Alina Eremia, Antonia, Inna, Carla’s Dreams, Delia, Andra”, cu varsta cuprinsa intre 16 si 18 ani, Organizatorul atrage atentia asupra faptului ca, in situatia in care reprezentantii legali (tutori) ai castigatorul desemnat, refuza sa autorizeze in scris, in fata Organizatorului, participarea acestuia in cadrul campaniei si, totodata, sa-si dea acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopurile sus-mentionate, premiul nu ii va putea fi oferit, urmand a fi invalidat fara nicio alta formalitate prealabila. Participarea la Campania publicitara “ ROMANIA ESTE ZU DE 10 ANI ” implica acceptarea ca numele, imaginea, fotografiile si/sau materialele filmate cu castigatorii sa poata fi facute publice si folosite de catre Organizator pentru activitatile viitoare de promovare a postului de radio “Radio ZU”, cu respectarea prevederilor GDPR, fara nici un fel de pretentii din partea participantilor.  
 
SECTIUNEA 4 MECANISMUL CAMPANIEI PUBLICITARE 
Pentru a participa la aceasta campanie in vederea castigarii unuia dintre premii sau premii speciale (astfel cum acestea sunt identificate si descrise la Sectiunea 5 din prezentul Regulament), ascultatorii Radio ZU sunt invitati sa raspunda provocarilor lansate de DJ-ii Radio ZU. Provocarile sunt lansate in direct la Radio ZU si au rolul de a creste parametrii de 
audienta Radio ZU. In cadrul fiecarei provocari, DJ-ii Radio ZU exprima in direct modalitatea prin care poate fi castigat fiecare premiu sau premiu special in parte.  Un ascultator poate castiga un singur premiu si un singur premiu special in cadrul acestui concurs. Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator al unui premiu a mai fost declarat castigator ulterior pentru un alt premiu, ramane valabil doar primul premiu castigat. Deasemenea, daca numele si prenumele nu corespund cu datele din actul de identitate al persoanei desemnate castigatoare, premiul nu se acorda. 
 
SECTIUNEA 5 PREMIUL CAMPANIEI PUBLICITARE.  
Pe parcursul perioadei de concurs, DJ-ii Radio ZU ofera cate 10 premii, dupa cum urmeaza: - 10 perechi de tenisi Nike Air editie limitata, branduiti cu o grafica ZU; - 10 cazari de weekend in 5 destinatii turistice deosebite (Crama Licorna, Conac Polizu, Green Village Delta Dunarii, Crama Avincis, Conac Archia) pentru 2 persoane, cina vineri, sambata mic dejun, pranz, cina, duminica mic dejun, cu urmatoarele activitati incluse: o Green Village (o excursie cu barca la gura de varsare a Dunarii in Marea Neagra pentru fiecare castigator si insotitorul sau) o Crama Avincis (degustare 5 vinuri, vizita crama & domeniu) o Crama Licorna (degustare vin) o Conacul Archia (o sedinta de echitatie de persoana cu instructor) o Conac Polizu (sedinta masaj, degustare de vinuri) 
 
- 10 casti audio true wireless Jabra Elite Active 65T; - 10 trotinete electrice Booster Plus S E-TWOW; - 10 bratari inteligente Fitbit Charge 2; - 10 biciclete Afisport 2921 si 10 casti de protectie pentru biciclisti Mtb Polisport Blast bej-gri mat; - 10 hoverboarduri Cameleon Smart Balance; - 10 colectii de vinuri Vila Dobrusa - Crama Avincis; - 10 casti audio true wireless Jabra Elite 65T; - 10 vouchere bijuterii Amazing Jewelry a cate 500 lei fiecare; - 10 intalniri fata in fata cu 10 super-artisti: Smiley, The Motans, Irina Rimes, Lidia Buble, Alina Eremia, Antonia, Inna, Carla’s Dreams, Delia, Andra. 
 
Fiecare categorie de premii, astfel cum sunt descrise mai sus, este denumita in mod generic “Premiu”. Totodata, la data de 01.10.2018, in cadrul campaniei vor mai fi acordate ca premiu un numar de 10 (zece) telefoane iPhone X (64GB Space Grey), aceste premii fiind denumite in mod generic “Premii speciale”. Valoarea totala a premiilor oferite in campania “ ROMANIA ESTE ZU DE 10 ANI ” este de: 164.582 Lei. 
 
 
SECTIUNEA 6  ACORDAREA PREMIULUI Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa trimita Organizatorului in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data la care a fost anuntat ca este castigator, la adresa de     e-mail: [email protected], o copie a actului de identitate. 
Castigatorul este sunat intr-un termen de 5 zile de la data trasmiterii datelor sale de identificare, cu aceasta ocazie fiind confirmate detaliile premierii (modalitatea transmiterii premiului etc.), in principiu premiul urmand a se trimite prin posta (ex: mandat postal, curier) cu confirmare de primire, in termen de maxim 45 de zile lucratoare de la data desemnarii sale drept castigator.  
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul premiului “10 intalniri fata in fata cu 10 super-artisti: Smiley, The Motans, Irina Rimes, Lidia Buble, Alina Eremia, Antonia, Inna, Carla’s Dreams, Delia, Andra”, cu varsta cuprinsa intre 16 si 18 ani, se va prezenta la Organizator insotit de cel putin unul dintre reprezentantii legali (tutori) la data stabilita impreuna cu acesta, avand asupra sa actul de identitate. 
Castigatorul nu va putea transfera premiul catre o alta persoana. 
 
SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE 
Campania promotionala se desfasoara in acord cu prevederile Codului fiscal, iar in acest sens, daca va fi cazul, impozitul datorat de Castigator aferent premiului castigat va fi retinut la sursa de Organizator din valoarea bruta a acestuia.  In cazul premiilor constand in bunuri mobile, evaluabile in bani, organizatorul va calcula si vira in numele castigatorului impozitul aferent venitului obtinut de acesta, constand in valoarea bruta a premiului. Pe cale de consecinta, castigatorul se obligă să plateasca Organizatorului suma constand in impozitul aferent venitului obţinut din premiu, la data semnarii documentelor de predare primire a premiului. 
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiul acordat, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor. In cazul in care in termen de maxim 1 an de la data castigarii premiului, castigatorul este in incapacitatea de a-si indeplini obligatiile financiare necesare pentru a intra in posesia premiului, castigatorul pierde dreptul de a revendica premiul, iar premiul ramane in posesia Organizatorului, acesta rezervandu-si dreptul de a-l folosi in orice scopuri doreste.  
Premiul acordat nu poate fi inlocuit cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea acestuia in bani; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. Premiul respectiv se va mai atribui doar la dispozitia Organizatorului.  
Organizatorul nu este raspunzator pentru orice alte cheltuieli conexe suportate de castigatorul desemnat pentru intrarea in posesia premiului (ex:transport, cazare pe 
perioada necesara intrarii in posesia premiului, impozit pentru intrarea in proprietatea premiului etc), acestea revenind exclusiv in sarcina castigatorului.  
In privinta premiului, raspunderea Organizatorului este strict limitata la acordarea acestuia. Organizatorul nu va raspunde pentru niciun defect, disfunctionalitate sau alte neajunsuri ale premiului. 
 
 
SECTIUNEA 8. OBSERVATII 
Participantii la Campania publicitara “ROMANIA ESTE ZU DE 10 ANI ” se obliga sa respecte prezentul Regulament oficial. În cazul nerespectarii prezentului regulament de Campanie publicitara premiul câstigat nu se va acorda.  
Organizatorul isi asuma responsabilitatea numai in ceea ce priveste acordarea premiilor.  Prin inscrierea fiecarui participant, Organizatorul dobandeste toate drepturile de publicare a numelui si prenumelui al respectivului participant, dreptul de radiodifuzare a numelui, si prezentare publica a imaginii sale, în orice conditii, fara alte consideratii sau plati. Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica (ex: oprirea curentului electric avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), operatori de telefonie mobila (ex: nefunctionarea intr-o anumita zona a tarii a retelei oricaruia dintre operatorii retelelor de telefonie mobila avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc (avand ca efect neprimirea mail-urilor expediate catre participanti etc). Organizatorul nu este in niciun fel raspunzator pentru felul in care participantii transmit sau completeaza datele personale (nume, prenume, cnp, telefon si adresa de e-mail) pe oricare din documentele incheiate in cadrul campaniei publicitare. Eventualele reclamatii legate de desfasurarea campaniei si modul in care sunt acordate premiile vor fi facute la adresa Organizatorului, cel mai tarziu pana la incheierea acesteia, respectiv pana la data de 31 august 2018. Reclamatiile ulterioare termenelor prevazute de Regulament nu vor fi luate in considerare. Prezentul regulament de participare la Campania publicitara “ ROMANIA ESTE ZU DE 10 ANI”, este disponibil gratuit oricarui solicitant la sediul postului „ Radio ZU” din Bucuresti, DN1, 73-81, Cladirea 2, Et. 2, Sector 1, cod postal 013685, Bucuresti, si pe websiteul www.radiozu.ro . 
  SECTIUNEA 9 DREPTURILE PERSOANEI VIZATE IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL 
Datele cu caracter personal sunt prelucrate de catre Organizator in calitate de operator de date personale in intelesul GDPR. 
In scopul derularii campaniei, Operatorul va lua masurile necesare pentru: 
(1) Informarea persoanei vizate asupra urmatoarelor : a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul; b) scopul în care se face prelucrarea datelor; c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza; d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate; e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii. 
 
(2) Dreptul de acces la date Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele: a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele; b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor; c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva; d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate; e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului. Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus. 
 
(3) Dreptul de interventie asupra datelor Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi; c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca 
informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica). 
 
 
 
(4) Dreptul de opozitie Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare.  În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza. Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop. În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica). 
 
(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine: a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte; b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a). Respectându-se celelalte garantii prevazute de lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii: a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim; b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate. 
 
(6) Dreptul de a se adresa justitiei Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia.  
 
Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul. Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru. Participantul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea competentă, în ipoteza în care considera că cererile sale nu au fost soluționate în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 2016/679 din 27 aprilie 2016. (7) Dreptul de a se adresa Organizatorului Drepturile descrise mai sus se pot exercita prin adresarea unei cereri scrise, sau in format electronic. Cererile adresate Organizatorului vor fi transmise la adresa din Bucuresti, B-dul Ficusului, nr. 44A, etaj 4, sau în format electronic, la adresa de e-mail [email protected].  Retragerea consimțământului de prelucrare a datelor cu caracter personal nu afectează cu nimic caracterul legal si temeinicia procesării datelor, de până în acel moment.  
 
SECTIUNEA 10 SOLUTIONAREA LITIGIILOR  Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania publicitara se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti din Bucuresti. 
 
SECTIUNEA 11 INTRERUPEREA CAMPANIEI PUBLICITARE 
Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.radiozu.ro.  
 
Prezentul Regulament Oficial a fost semnat in 3 (trei) exemplare originale, pe data de 10.09.2018. 
 
 
 
ORGANIZATOR, GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L. 
Pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru, GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) utilizează fișiere de tip cookie. Prin continuarea navigării pe site sau prin apăsarea butonului “Am înțeles”, sunteți de acord cu stocarea cookie-urilor primare și terțe. Mai multe informații găsiți în secțiunea Politica de Confidentialitate