Live

CONCURSURI

Ești ZU de 11 ani! Facem cinste cu cele mai tari premii


Pe 29 septembrie 2019 se împlinesc 11 ani de când ne spunem povestea împreună. Sărbătorim cu cele mai tari premii! DJ-ii ZU fac cinste. Vezi mai jos ce ți-a pregătit fiecare dintre ei!

MIHAI MORAR – 11 hanorace ediție limitată NotRainProof by Styland


DANIEL BUZDUGAN – 11 trotinete electrice Booster Plus S prin E-TWOW


EMMA – 11 premii NESCAFÉ Dolce Gusto: espressor și 5 cutii de cafea capsule


ADI MIHĂILĂ – 11 tatuaje care vor fi realizate de Next Level Tattoo


CRISTIAN PĂUN – 11 vouchere FootShop în valoare de 1000 lei fiecare


POPESCU și FLICK – 11 City break-uri în 5 orașe din Europa (Milano, Praga, Istanbul, Viena, Budapesta) prin Direct Booking


RALUCA BENAVIDES – 11 vouchere Reserved în valoare de 700 lei fiecare 


ADRIAN LUP – 11 seturi fotolii puf Nirvana Hobbit ZU Edition prin PufRelax


RALUCA LEAHU, EMIL CIUCUR și COSMIN COJOCARU – 11 căști wireless Hi-Fi Elari NanoPods Sport Black


Acesta este felul nostru de a îți arăta că ne pasă de faptul că ești alături de noi de atâția ani. Nici nu ne-am dat seama când au trecut. Timpul zboară când găsești în fiecare zi un motiv să zâmbești.

Ești ZU de 11 ani. MultZUmim!


Regulamentul concursului
 
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PUBLICITARE
Esti ZU de 11 ani



SECTIUNEA1 ORGANIZATOR/CONDITII GENERALE
 
Organizatorulcampaniei publicitare “Esti ZU de 11 anieste GRUPUL MEDIA CAMINA (GMC) S.R.L.,cu sediul social in Bucuresti, Bd Ficusului, nr.44A, etaj 4, sector 1, Adresa de corespondenta: Radio ZU, Bucuresti, Sector 1, DN1 Bucuresti-Ploiesti, 73-81, Victoria Park – Corp B, Et.2, inregistrata la Registrului Comertului sub nr. J40/13006/2002, avand CUI RO15081313, denumita in continuare „Organizator”

Aria de desfasurare a campaniei publicitare:teritoriul Romaniei

Campania publicitara se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public in acord cu legislatia aplicabila in Romania, pe website-ul www.radiozu.ro.  

Procedura de derulare a campaniei publicitare conform regulilor din prezentul Regulament apartine Organizatorului, este finala si obligatorie pentru toti participantii.

Participarea la aceasta campanie publicitara implica acordul expres, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament de catre toti participantii la campanie.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe Campania publicitara in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace mass-media.

 

SECTIUNEA 2 PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI PUBLICITARE

Campania publicitara “Esti ZU de 11 anise va desfasura in perioada 16 septembrie – 06 octombrie 2019, in cadrul programelor postului de radio “Radio ZU”.
 
SECTIUNEA 3
CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PUBLICITARA/DESCALIFICAREA
Inscrierea la Campania publicitara a participantilor prin transmiterea de sms la numarul indicat de Organizator atrage dupa sine acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve, de catre acestia, a prezentului Regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de catre participanti.
La această campanie poate participa orice persoană fizică rezidentă în România (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români, cât şi străini), care a implinit varsta de 18 ani data începerii campaniei, posesoare a unei carti de identitate valide cu care isi poate dovedi ulterior identitatea.
In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate Organizatorului de catre oricare dintre participanti si datele cuprinse in cartea de identitate, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei alte formalitati suplimentare fata de participanti.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula, in mod justificat, orice inscriere care nu respecta cerintele prezentului Regulament.
Participantii la acesta campanie publicitara au drepturile prevazute deRegulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27 aprilie 2016, cu modificarile si completarile ulterioare, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumite in cele ce urmeaza, impreuna, “GDPR”: dreptul de acces la datele personale prelucrate, de modificare si actualizare a acestor date si de stergere a datelor personale. Prin participarea la aceasta campanie publicitara, participantii sunt de acord ca datele lor personale sa fie prelucrate de catre Organizator cu respectarea prevederilor GDPR, astfel cum sunt specificate la sectiunea 9 din prezentul Regulament.
Prin inscrierea la Campania publicitara, participantii isi  exprima consimtamantul explicit cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in scopul desfasurarii campaniei si a indeplinirii obligatiilor legale prevazute in sarcina Organizatorului.
In situatia in care castigatorul desemnat refuza sa-si dea acordul pentru prelucrarea datelor personale, in scopurile sus-mentionate, premiul nu ii va putea fi oferit.
Conform cerinţelor GDPR, Organizatorul, in calitate de Operator, are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de participantii la Campania publicitara.
Angajaţii Organizatorului precum şi membrii familiilor, rudele si afinii acestora până la gradul IV inclusiv precum si toate celelalte persoane implicate in acest proiect nu sunt eligibili si nu au dreptul să se înscrie si sa participe la campania publicitara.
Pentru identificare si intrarea in posesia premiului, castigatorii desemnati vor prezenta Organizatorului cartea de identitate.
Prin inscrierea la Campania publicitara fiecare participant garanteaza:
-   ca are deplina si neafectata capacitate de folosinta si exercitiu (conform prevederilor legale aplicabile);
- ca are peste 18 ani si este posesor al unei carti de identitate valabile;
Participarea la Campania publicitara “Esti ZU de 11 aniimplica acceptarea ca numele, imaginea, fotografiile si/sau materialele filmate cu castigatorii sa poata fi facute publice si folosite de catre Organizator pentru activitatile viitoare de promovare a postului de radio “Radio ZU”, cu respectarea prevederilor GDPR, fara nici un fel de pretentii din partea participantilor.
SECTIUNEA 4 MECANISMUL CAMPANIEI PUBLICITARE
Pentru a participa la aceasta campanie in vederea castigarii unuia dintre premii, ascultatorii Radio ZU sunt invitati sa raspunda provocarilor lansate de DJ-ii Radio ZU. Provocarile sunt lansate in direct la Radio ZU si au rolul de a creste parametrii de audienta Radio ZU. In cadrul fiecarei provocari, DJ-ii Radio ZU exprima in direct modalitatea prin care poate fi castigat fiecare premiu sau premiu special in parte.
Un ascultator poate castiga un singur premiu in cadrul acestui concurs. Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator al unui premiu a mai fost declarat castigator ulterior pentru un alt premiu, ramane valabil doar primul premiu castigat. Deasemenea, daca numele si prenumele nu corespund cu datele din actul de identitate al persoanei desemnate castigatoare, premiul nu se acorda.
SECTIUNEA 5  PREMIILE CAMPANIEI PUBLICITARE.
Pe parcursul perioadei de concurs, DJ-ii Radio ZU ofera cate 11 premii, dupa cum urmeaza:
  • 11 hanorace Styland editie limitata, branduite cu grafica ZU;
         Valoare premiu: 595 lei/hanorac (TVA inclus) x 11 premii = 6545 lei (TVA inclus)
  • 11 trotinete electrice E-TWOW model Booster Plus S
Valoare premiu: 3600 lei (TVA inclus)/trotineta x 11 premii = 39600 lei (TVA inclus)
 
  • 11 premii NESCAFE Dolce Gusto, fiecare continand:
     1 espressor NESCAFE Dolce Gusto DROP Silver
     1 cutie capsule NESCAFE Dolce Gusto Cortado
     1 cutie capsule NESCAFE Dolce Gusto Café au lait
     1 cutie capsule NESCAFE Dolce Gusto Latte Macchiatovo
     1 cutie capsule NESCAFE Dolce Gusto Espresso Intenso
     1 cutie capsule NESCAFE Dolce Gusto Lungo
           Valoare premiu: 876,05 lei (TVA inclus)/premiu NESCAFE x 11 premii = 9636.55 lei  
           (TVA inclus) 
 
  • 11 vouchere pentru tatuaje Next Level Tattoo, aplicate pe o suprafata de maximum 30 cm2.
 Premiul este valabil pana la data de 29.02.2020.
         Valoare premiu: 600 lei (TVA inclus)/tatuaj x 11 premii = 6600 lei (TVA inclus)
  • 11 vouchere de cumparaturi Footshop in valoare de 1000 lei (TVA inclus) fiecare, prin intermediul carora castigatorii isi pot achizitiona doar incaltaminte sportiva printr-o singura comanda plasata pe site-ul www.footshop.eu/ro.
Daca valoarea comenzii depaseste suma voucherului (1000 lei) diferenta se achita de catre castigator. Daca valoarea comenzii este mai mica decat suma voucherului (1000 lei), diferenta nu se returneaza. Taxele de transport se vor achita de catre castigator;
        Valoare premiu: 1000 lei (TVA inclus)/voucher x 11 premii = 11000 lei (TVA inclus)
  • 11 city break-uri Direct Booking, dupa cum urmeaza:
2 city break-uri in Praga - pentru doua persoane fiecare .
·        Perioada 08.11.2019 - 10.11.2019 (2 nopti, cu mic dejun)
         Transport cu avionul, cu plecare din Bucuresti
·        Orea Hotel Pyramida 4* sau Hotel Angelis 4*, în funcție de disponibilități.
·     Valoare:  2 city break-uri x 2791.8 lei (TVA inclus)/city break = 5583.6 lei (TVA inclus)
 
 2 city break-uri in Milano - pentru doua persoane fiecare.
         ·        Perioada 08.11.2019 - 10.11.2019 (2 nopti, cu mic dejun)         
                   Transport cu avionul,cu plecare din Bucuresti
         ·        Best Western Blaise E Francaise 4* sau City Life Hotel Poliziano 4*, în funcție de disponibilități
         ·      Valoare:   2city break-uri x 3384 lei (TVA inclus)/city break = 6768 lei (TVA inclus)
 
2 city break-uri in Budapesta - pentru doua persoane fiecare.
·        Perioada 22.11.2019 - 24.11.2019 (2 nopti, cu mic dejun)
          Transport cu avionul, cu plecare din Bucuresti
·        Danubius Hotel Astoria 4*, în limita disponibilităților
      2city break-uri  x 3543.8 lei (TVA inclus)/city break = 7087.6 lei (TVA inclus)
 
2 city break-uri in Istanbul - pentru doua persoane fiecare
 ·        Perioada 22.11.2019 - 24.11.2019 (2 nopti, cu mic dejun)
          Transport cu avionul, cu plecare din Bucuresti
·        Lady Diana 4* sau Daphne Hotel 4*, în funcție de disponibilități
·        2 city break-urix 3205.4 lei (TVA inclus)/city break = 6410.8 lei (TVA inclus)
 
3 city break-uri Viena  - pentru doua persoane fiecare
·        Perioada 15.11.2019 - 17.11.2019 (2 nopti, cu mic dejun)
          Transport cu avionul, cu plecare din Bucuresti
·        Novum Hotel Eugen 4*- Hotel 25 Hours at Musseum  Quartier 4*, în funcție de disponibilități
·        3 city break-uri x 3510.9 lei (TVA inclus)/city break = 10532.7 lei (TVA inclus)
Valoare totală city break-uri : 36382.7 lei (TVA inclus)
 
 
  • 11 vouchere de cumparaturi in valoare de 700 lei (TVA inclus) fiecare, prin intermediul carora castigatorii isi pot achizitiona produse vestimentare si accesorii  printr-o singura comanda plasata pe site-ul www.reserved.com, pana 04 noiembrie.
Valoarea achizitiei trebuie sa fie de minimum 700 lei. Din cauza algoritmilor site-ului Reserved, cat si din punct de vedere contabil, la achizitia produselorse va emite o factura de 1 leu pe care o va plati castigatorul.Taxele de transport se vor achita de catre castigator. In cazul in care exista magazin Reserved in orasul castigatorului, acesta are posibilitatea de a ridica ceea ce a cumparat on-line, direct din magazin, fara a mai plati livrarea.
Valoare premiu: 700 lei (TVA inclus) x 11 premii = 7700 lei (TVA inclus)
 
  • 11 seturi a cate doua fotolii puf tip sac Nirvana Hobbit
Valoare premiu: 169,90 lei(TVA inclus)/set a cate doua fotolii pufx 11 premii = 1868,9 lei (TVA inclus)
 
  • 11 casti audio wireless Hi-Fi Elari NanoPods Sport Black;
Valoare premiu: 475,20lei (TVA inclus) x 11 premii = 5227,2 lei (TVA inclus)
 
 Fiecare categorie de premii, astfel cum sunt descrise mai sus, este denumita in mod generic      “Premiu”.
Valoarea totala a premiilor oferite in campania“Esti ZU de 11 anieste de: 124560.35 lei.
SECTIUNEA 6  ACORDAREA PREMIULUI
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa trimita Organizatorului in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data la care a fost anuntat ca este castigator, la adresa de     e-mail: [email protected], o copie a actului de identitate.
Castigatorul este sunat intr-un termen de 5 zile de la data trasmiterii datelor sale de identificare, cu aceasta ocazie fiind confirmate detaliile premierii (modalitatea transmiterii premiului etc.), in principiu premiul urmand a se trimite prin posta (ex: mandat postal, curier) cu confirmare de primire, in termen de maxim 45 de zile lucratoare de la data desemnarii sale drept castigator.
Castigatorul nu va putea transfera premiul catre o alta persoana.
 
SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE
Campania promotionala se desfasoara in acord cu prevederile Codului fiscal, motiv pentru care plata impozitului aferent premiului castigat cade in sarcina Castigatorului.
Organizatorul va calcula, va retine si vira in numele castigatorului, impozitul aferent venitului obtinut de acesta prin raportare la  valoarea bruta a premiului.
Pe cale de consecinta, Castigatorii celor 11 premii care constau in City Break-uri, asa cum sunt descrise in sectiunea 5, se obligă să plateasca Organizatorului suma constand in impozitul aferent venitului obţinut din premiu, in termen de cel mult 10 zile calendaristice de la data la care au fost contactati de către Organizator și li s-a adus la cunostinta cuantumul sumei pe care trebuie sa o vireze către GMC cu titul de impozit.
Castigatorii celorlatle categorii de premii descrise la secțiunea 5 se obligă să plateasca Organizatorului suma constand in impozitul aferent venitului obţinut din premiu, in termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data la care au fost contactați de către Organizator și li s-a adus la cunostinta cuantumul sumei pe care trebuie sa o vireze către GMC cu titul de impozit.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiul acordat, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.
In cazul in care, indiferent de motivul invocat, castigatorul nu-si va indeplini obligatia de plata a impozitului (obligație de rezultat) în termenul prevazut, conditie considerata ca fiind esentiala  pentru a intra in posesia premiului,  pierde dreptul de a revendica premiul, iar premiul ramane in posesia Organizatorului, acesta rezervandu-si dreptul de a-l folosi in orice scopuri doreste.
Premiul acordat nu poate fi inlocuit cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea acestuia in bani; in cazul refuzului Castigatorului de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. Premiul respectiv se va mai atribui doar la dispozitia Organizatorului.
Organizatorul nu este raspunzator pentru orice alte cheltuieli conexe suportate de Castigator pentru intrarea in posesia premiului (cu titlu de exemplu: transport, cazare, orice alte cheltuieli conexe etc), acestea revenind exclusiv in sarcina Castigatorului.
In privinta premiului, raspunderea Organizatorului este strict limitata la acordarea acestuia.
Organizatorul nu va raspunde sub nicio forma pentru modul in care prestatorul de servicii (operatorul de turism) care va opera vacanta (premiul castigat), isi va indeplini obligatiile specifice derularii in bune conditii ale acesteia.
In cazul in care castigatorul este in incapacitatea de a-si indeplini obligatiile financiare necesare pentru a intra in posesia premiului, castigatorul pierde dreptul de a revendica premiul, iar premiul ramane in posesia Organizatorului, acesta rezervandu-si dreptul de a-l folosi in orice scopuri doreste.
Premiul acordat nu poate fi inlocuit cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea acestuia in bani; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. Premiul respectiv se va mai atribui doar la dispozitia Organizatorului.
In privinta premiului, raspunderea Organizatorului este strict limitata la acordarea acestuia. Organizatorul nu va raspunde pentru niciun defect, disfunctionalitate sau alte neajunsuri ale premiului.
 
SECTIUNEA 8. OBSERVATII
Participantii la Campania publicitara “Esti ZU de 11 anise obliga sa respecte prezentul Regulament oficial. În cazul nerespectarii prezentului regulament de Campanie publicitara premiul câstigat nu se va acorda.
Organizatorul isi asuma responsabilitatea numai in ceea ce priveste acordarea premiilor.
Prin inscrierea fiecarui participant, Organizatorul dobandeste toate drepturile de publicare a numelui si prenumelui al respectivului participant, dreptul de radiodifuzare a numelui, si prezentare publica a imaginii sale, în orice conditii, fara alte consideratii sau plati.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica (ex: oprirea curentului electric avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), operatori de telefonie mobila (ex: nefunctionarea intr-o anumita zona a tarii a retelei oricaruia dintre operatorii retelelor de telefonie mobila avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc (avand ca efect neprimirea mail-urilor expediate catre participanti etc).
Organizatorul nu este in niciun fel raspunzator pentru felul in care participantii transmit sau completeaza datele personale (nume, prenume, cnp, telefon si adresa de e-mail) pe oricare din documentele incheiate in cadrul campaniei publicitare. Eventualele reclamatii legate de desfasurarea campaniei si modul in care sunt acordate premiile vor fi facute la adresa Organizatorului, cel mai tarziu pana la incheierea acesteia, respectiv pana la data de 31 august 2018. Reclamatiile ulterioare termenelor prevazute de Regulament nu vor fi luate in considerare.
Prezentul regulament de participare la Campania publicitara “Esti ZU de 11 ani, este disponibil gratuit oricarui solicitant la sediul postului „ Radio ZU” din Bucuresti, DN1, 73-81, Cladirea 2, Et. 2, Sector 1, cod postal 013685, Bucuresti, si pe website-ul www.radiozu.ro .
 
SECTIUNEA 9 DREPTURILE PERSOANEI VIZATE IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele cu caracter personal sunt prelucrate de catre Organizator in calitate de operator de date personale in intelesul GDPR.
In scopul derularii campaniei, Operatorul va lua masurile necesare pentru:
(1) Informarea persoanei vizate asupra urmatoarelor :
a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;
d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.
 
(2) Dreptul de acces la date
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
 
(3) Dreptul de interventie asupra datelor
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
 
 
 
(4) Dreptul de opozitie
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare.
În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop.
În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
 
(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:
a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a).
Respectându-se celelalte garantii prevazute de lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:
a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;
b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.
 
(6) Dreptul de a se adresa justitiei
Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia.
 
Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul.
Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru.
Participantul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea competentă, în ipoteza în care considera că cererile sale nu au fost soluționate în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 2016/679 din 27 aprilie 2016.
(7) Dreptul de a se adresa Organizatorului
Drepturile descrise mai sus se pot exercita prin adresarea unei cereri scrise, sau in format electronic.
Cererile adresate Organizatorului vor fi transmise la adresa din Bucuresti, B-dul Ficusului, nr. 44A, etaj 4, sau în format electronic, la adresa de e-mail [email protected].
Retragerea consimțământului de prelucrare a datelor cu caracter personal nu afectează cu nimic caracterul legal si temeinicia procesării datelor, de până în acel moment.
 
SECTIUNEA 10 SOLUTIONAREA LITIGIILOR 
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania publicitara se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti din Bucuresti.
 
SECTIUNEA 11 INTRERUPEREA CAMPANIEI PUBLICITARE
Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.radiozu.ro


Prezentul Regulament Oficial a fost incheiat la data de 16.09.2019.
 
 
 
ORGANIZATOR,
GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L.



 
 
ACT ADITIONAL NR.1
LA REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PUBLICITARE “Esti ZU de 11 ani“
 
 
 
Subscrisa, GRUPUL MEDIA CAMINA (GMC) S.R.L.,cu sediul social in Bucuresti, Bld. Ficusului, nr.44A, etaj 4, sector 1, adresa de corespondenta: Radio ZU, Bucuresti, Sector 1, DN1 Bucuresti-Ploiesti, 73-81, Victoria Park Corp B, Et.2, inregistrata la Registrului Comertului sub nr. J40/13006/2002, CUI RO15081313, am decis incheierea prezentului act aditional la Regulamentul campaniei publicitare “Esti ZU de 11 ani “, prin care SECTIUNEA 5 “PREMIILE CAMPANIEI PUBLICITARE” se modifica partial, in privinta urmatoarelor categorii de premii:
 
  • Categoria de premii constand in 11 vouchere de cumparaturi de la Reserved, se modifica dupa cum urmeaza:
 
11 vouchere de cumparaturi in valoare de 700 lei (TVA inclus) fiecare, prin intermediul cărora castigatorii isi pot achizitiona produse vestimentare si accesorii  printr-o singura comanda plasata pe site-ul www.reserved.com, pana in data de 04 noiembrie 2019.
Codul promotional este valabil în magazinul online si se poate aplica la comenzi de minim 700 de lei. Pentru achiziții ce depasesc 700 de lei câștigătorul va achita diferenta. Taxele pentru livrarea comenzii prin curier vor fi suportate de castigator – în cazul livrarii comenzii in unul din magazinele fizice Reserved, nu se vor percepe taxe.
Comenzile achiziționate cu un cod promotional nu pot fi returnate sau schimbate.
Valoare premiu: 700 lei (TVA inclus) x 11 premii = 7700 lei (TVA inclus).”
 
  • Categoria de premii constand în 11 premii NESCAFE Dolce Gusto, se modifica dupa cum urmeaza:
 
11 premii NESCAFE Dolce Gusto, fiecare continand:
  •     1 espressor NESCAFE Dolce Gusto DROP Silver
  •      1 cutie capsule NESCAFE Dolce Gusto Cortado
  •      1 cutie capsule NESCAFE Dolce Gusto Café au lait
  •      1 cutie capsule NESCAFE Dolce Gusto Latte Macchiatovo
  •      1 cutie capsule NESCAFE Dolce Gusto Espresso Intenso
  •      1 cutie capsule NESCAFE Dolce Gusto Lungo
Aparatul are garantie internationala valabila 2 ani si este inclusa in cutia aparatului de cafea.
Pentru asistenta, numarul de telefon Nestle este: 0800863785 (Apel gratuit accesibil din orice retea) sau +40212044000. 
Valoare premiu: 876,05 lei (TVA inclus)/premiu NESCAFE x 11 premii = 9636.55 lei (TVA inclus).
 
  • Categoria de premii constand in 11 premii vouchere de cumparaturi Footshop, se modifica dupa cum urmeaza:
 
11 vouchere de cumparaturi Footshop in valoare de 1000 lei (TVA inclus) fiecare, prin intermediul carora castigatorii isi pot achizitiona doar incaltaminte sportiva printr-o singura comanda plasata pe site-ul www.footshop.eu/ro.
 
 
Daca valoarea comenzii depaseste suma voucherului (1000 lei) diferenta se achita de catre castigator. Daca valoarea comenzii este mai mica decat suma voucherului (1000 lei), diferenta nu se returneaza. Taxele de transport se vor achita de catre castigator.
 
In cazul in care castigatorul dorește să schimbe sau returneze produsul, are la dispozitie 30 de zile pentru a face acest lucru:
 
  • în cazul returnarii produsului, castigatorul va primi un nou voucher, in valoarea produsului returnat; noul voucher va fi trimis prin e-mail, odată ce produsul returnat a ajuns la depozitul FootShop (returnarea produselor este responsabilitatea clientului, iar fiecare colet conține un formular de returnare cu toate detaliile);
 
  • în cazul schimbului, castigatorul va trebui să plaseze o comanda noua, iar la comentariul comenzii să menționeze ”schimb cu comanda cu numărul *******”:
- dacă se schimba cu un produs mai ieftin, diferența nu se restituie; 
-    daca se schimbă cu un produs mai scump, diferența va fi achitată de către câștigător.

 
Castigatorii pot contacta si serviciul Suport Clienți FootShop, pe adresa de e-mail [email protected].
Valoare premiu: 1000 lei (TVA inclus)/voucher x 11 premii = 11000 lei (TVA inclus).”
 
Art.2Toate celelalte dispozitii ale Regulamentului Campaniei, neschimbate prin prezentul act aditional, raman pe deplin valabile.
 
 
Prezentul act aditional a fost incheiat astazi, 25.09.2019. 
 
 
 
ORGANIZATOR,
GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L.
Pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru, GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) utilizează fișiere de tip cookie. Prin continuarea navigării pe site sau prin apăsarea butonului “Am înțeles”, sunteți de acord cu stocarea cookie-urilor primare și terțe. Mai multe informații găsiți în secțiunea Politica de Confidentialitate