REGULAMENTUL PROMOTIEI
"Ia-ti Vacanta in Vacanta“ TUI TravelCenter
(perioada promotiei: 16.02.2015 – 12.04.2015)
Art. 1 Organizatorul
1.1 Campania “Ia-ti Vacanta in Vacanta“ TUI TravelCenter (denumita in continuare “Promotia”) este organizata S.C. Geometry Global Romania S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Str. Frumoasa nr. 39, Corpuri A, D si E Sector 1, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/7567/1999, CUI RO12121138 (“Organizatorul) in numele S.C. TOURING EUROPABUS ROMANIA S.R.L, cu sediul social in Str. Al. I. Cuza, nr. 5A, sector 1, si adresa de corespondenta in Str. Reinvierii, nr. 3-5, sector 2, Bucuresti, inregistrat la Registrul Comertului sub numarul J40/2585/1995, cod unic de inregistrare RO 7177280, avand contul IBAN RO29BRDE445SV12337974450,deschis la BRD – Suc. Victoria, reprezentata legal prin Dl. Dragos Anastasiu, in calitate de Presedinte
1.2 In ceea ce priveste operatiunile privind colectari si/sau prelucrari de date cu caracter personal, acestea vor fi realizate de catre Organizator – preluarea datelor se face direct de S.C. TOURING EUROPABUS ROMANIA S.R.Lin momentul contactarii participantilor pentru oferirea de informatii privind cererile plasate.
1.3 Promotia se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament (“Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii.
1.4 Prin participarea la aceasta promotie, se prezuma cunoasterea regulamentului si acordul Participantului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.
Art. 2 Durata si locul de desfasurare a Promotiei
2.1 Promotia este organizata si desfasurata pe pagina www.vacantainvacanta.ro si in direct la Radio ZU, conform detaliilor de la Art. 5.
2.2 Promotia incepe pe data de 16.02.2015 ora 12:00:00 si va dura pana la 12.04.2015 ora 23:59:59
Art. 3 Regulamentul oficial al Promotiei
3.1 Regulamentul oficial al Promotiei este disponibil oricarui solicitant, in mod gratuit, pe intreaga durata a Promotiei, in format electronic, prin accesarea paginii web www.vacantainvacanta.ro
3.2 Potrivit liberei decizii a organizatorului, Promotia poate fi mediatizata, in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care un astfel de material le poat contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe desfasurarea Promotiei, cu conditia instiintarii prealabile a participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia dintre prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale si vor fi comunicate catre public prin publicarea pe www.vacantainvacanta.ro,
Art. 4 Dreptul la participare
4.1 Se pot inscrie in vederea participarii la Promotie numai persoanele fizice (“Participantii”) cu domiciliul sau resedinta in Romania si care au implinit varsta de 18 ani pana la data de 16.02.2015.
4.2 Nu pot participa la Promotie urmatoarele categorii de persoane:
- angajatii oricaror companii implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea Promotiei
- angajatii Agentiilor
De asemenea, rudele angajatilor mentionati mai sus (respectiv copii/parinti, frati/surori, sot/sotie) nu au dreptul de a participa la Promotie.
Art. 5 Mecanismul desfasurarii Promotiei
Promotia se deruleaza in mai multe etape, dupa cum este mentionat in continuare.
5.1 Pentru a se inscrie in promotie, un participant are urmatoarele posibilitati:
5.1.1 sa acceseze site-ul www.vacantainvacanta.ro si sa se inscrie prin completarea formularului afisat cu urmatoarele date obligatorii: Nume, Prenume, Telefon, Mail, Judet, Destinatie vacanta, Perioada vacanta. In perioada 27 februarie – 9 martie 2015 se va lansa un nou modul in site prin care participantii trebuie sa isi personalizeze vacanta alegand destinatia si activitatile preferate, ulterior fiind necesar sa completeze datele obligatorii: nume, prenume, telefon, adresa de e-mail, judet,perioada vacanta. Destinatia vacantei se va prelua direct din optiunile exprimate de participant pe site, la pasul anterior.
5.1.1.1 Dupa completarea tuturor campurilor obligatorii si apasarea butonului “Trimite” participantilor li se va afisa mesajul de confirmare inscriere “Felicitari! Esti inscris in competitie” si li se expedieaza, la adresa de email inregistrata in formular, un voucher cu un cod unic ce ii asigura intrarea in tragerea la sorti pentru premiile medii doar in cazul achizitionarii unui pachet turistic. Acest cod unic trebuie prezentat consultantului de turism in momentul achizitionarii pachetului turistic .
5.1.2 in perioada 9 martie 2015 – 20 martie 2015, in cadrul emisiunii matinale de la Radio ZU – Morning ZU cu Morar si Buzdugan – vor avea loc trageri la sorti zilnice prin care se vor acorda premiile mentionate la Art. 6. In aceste trageri la sorti vor intra participantii care s-au inscris pe site conform detaliilor de la 5.1.1 de la inceputul campaniei si pana in ziua precedenta tragerii la sorti la ora 16:00.
5.2 Un participant are dreptul de a se inscrie de cate ori doreste, putand insa castiga un singur premiu din fiecare tip. Un participant este indentificat pe baza numarului de telefon inscris in formular. Cu un numar de telefon se poate realiza o singura inscriere in Campaniei. In cazul in care se incearca a se realiza mai multe inscrieri folosind acelasi numar de telefon, va fi afisat un mesaj prin care participantul este informat ca este deja inscris in campanie cu numarul de telefon respectiv.
5.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a aduce modificari asupra continutului si structurii site-ului www.vacantainvacanta.rope parcursul campaniei, fara a afecta buna desfasurare a acesteia.
Art. 6. Premiile Promotiei
6.1 Premiile oferite in cadrul acestei promotii sunt:
6.1.1 Premiul mare – se acorda la finalul campaniei, prin tragere la sorti, tuturor celor ce se inscriu pe site conform instructiunilor de la art. 5.1.1 – pentru tragerea la sorti pt marele premiu luam in calcul toate inscrierile de pe site, indiferent daca au achizitionat sau nu pachete de vacanta de la TUI TravelCenter.
6.1.2. Premii medii - se acorda la finalul campaniei, prin tragere la sorti, tuturor celor ce se inscriu pe site conform instructiunilor de la art. 5.1.1.1, mai exact tuturor celor ce se inscriu prin completarea informatiilor solicitate in formularul de pe site si care si achizitioneaza un pachet turistic, pe baza voucherului cu cod unic primit prin email. Pentru a fi inscris in tragerea la sorti, participantul are obligatia de a prezenta operatorului de turism, in momentul efectuari rezervarii, a voucherului cu codul unic – in format fizic sau electronic. Operatorul de turism nu are obligatia de a solicita participantului prezentarea voucherului. In functie de activitatile pe care fiecare participant le selecteaza, vor fi inscrisi in tragerea la sorti astfel:
- cei care selecteaza Scuba diving intra in tragerea la sorti pentru camera foto subacvatica
- cei care selecteaza Trekking/Drumetii & Jeep Safari intra in tragerea la sorti pentru binoclu
- cei care selecteaza Echitatie & Plimbari cu barca intra in tragerea la sorti pentru ochelari de soare
- cei care selecteaza Mancaruri locale & Nightlife intra in tragerea la sorti pentru lentila universala pentru device-uri mobile
- cei care selecteaza Snorkeling intra in tragerea la sorti pentru ochelari snorkeling
- cei care selecteaza Jet ski & Parasailing intra in tragerea la sorti pentru ceas subacvativ
-cei care selecteaza mai multe activitati, intra in tragerea la sorti pentru toate premiile corespunzatoare categoriilor selectate
- cei care nu selecteaza nicio activitate, intra in tragerea la sorti pentru toate premiile
6.1.3 Premii radio – se acorda in perioada 09.03.2015 – 20.03.2015, in cadrul matinalului de la Radio ZU, prin tragere la sorti, tuturor celor ce s-au inscris pe site pana in ziua precedenta tragerii la sorti pana la ora 16:00.
6.2 Premiile constau in:
Tip premiu | Descriere premiu | Volum | Pret unitar (lei, fara TVA) | Total (Lei, fara TVA) |
Premiu mare | Vacanta - numar persoane, destinatie si perioada la alegerea castigatorului | 1 | 7258 | 7258 |
Premii medii | Camera foto subacvatica | 35 | 288 | 8129 |
Binoclu | 50 | 119 | 4808 | |
Ochelari de soare Elevate | 50 | 81 | 3266 | |
Lentile camera foto pentru device-uri mobile, set 3 bucati | 50 | 62 | 2491 | |
Ochelari snorkeling | 25 | 106 | 2141 | |
Ceas subacvativ | 50 | 117 | 4718 | |
Premii radio | Camera photo subacvatica | 10 | 288 | 2323 |
TOTAL | 271 | 41825 |
Valoarea in lei a premiilor a fost calculata la un curs de schimb de 4.5 lei/Euro.
Un participant poate castiga prin tragere la sorti un singur premiu din fiecare tip, adica cel mult un premiu mare si unul mediu.
6.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul cu furnizorii de internet, deplasarea la agentia TUI pentru ridicare premiului).
6.3 Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei campanii promotionale nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri si nici sa solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor acestora.
6.4 Voucherele cu cod unic sunt valabile si pot fi utilizate pana la data de 06 mai 2015.
Art. 7. Desemnarea Castigatorilor
7.1 Premiile se acorda prin tragere la sorti. Tragerile la sorti vor fi electronice si vor avea loc in prezenta unui notar public, astfel:
- pe data de 27 aprilie 2015 pentru acordarea premiului mare; se va extrage un castigator si 2 rezerve
- pe data de 11 mai 2015 pentru acordarea premiilor medii; se vor extrage 260 castigatori si 520 rezerve, in limita numarului de participanti calificati.
7.3 Tragerile la sorti pentru premiile radio vor avea loc in fiecare zi lucratoare din perioada 09.03.2015 – 20.03.2015, in cadrul matinalului “Morning ZU cu Morar si Buzdugan” de la Radio ZU.
7.4 Un participant poate castiga un singur premiu din fiecare tip pe durata promotiei.
7.5 Cheia de identificare pentru fiecare participant este numarul de telefon declarat la inscriere.
7.6 Castigatorii vor fi afisati pe pagina www.vacantainvacanta.ropana la data de 22 mai 2015.
Art. 8 Anuntarea castigatorilor si acordarea premiilor
8.1 Castigatorii premiilor medii si al celui mare vor fi contactati in maxim 3 zile lucratoare de la data desemnarii ca si castigatori, la numarul de telefon declarat la inscrierea in promotie, pentru preluarea datelor in vederea livrarii premiilor. Se vor solicita: numele, prenumele, orasul de resedinta. Se vor realiza maxim 3 incercari de contactare, in decursul a 3 zile lucratoare, in intervalul orar 10:00 – 17:00.
In cazul in care un castigator nu poate fi contactat sau renunta la premiu, se contacteaza rezervele corespunzatoarea, in ordinea in care acestea au fost extrase. In cazul in care nici rezerva corespunzatoare nu poate fi validata, premiul nu se acorda, ramanand in posesia organizatorului. Castigatorilor li se va comunica in cadrul apelului telefonic ca pentru ridicarea premiilor medii trebuie sa se deplaseze la o agentie TUI TravelCenter.
8.2 Castigatorii premiilor radio vor fi contactati telefonic la numarul de telefon declarat la inscrierea in promotie, pentru preluarea datelor in vederea livrarii premiilor. Apelarea se va face live, in cadrul emisiunii „Morning ZU cu Morar si Buzdugan”, in fiecare zi in care are loc extragere.
8.2 Pentru a intra in posesia premiului castigat, castigatorii trebuie sa:
- Sa indeplineasca conditiile de inscriere conform regulamentului si dreptul de participare de la Art. 4;
- Sa poata fi contactat telefonic la numarul cu care s-a inscris in promotie, in termen de 3 zile lucratoare de la data desemnarii lor ca si castigatori;
8.3 Premiile vor fi trimise in agentiile TUI TravelCenter in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la validarea premiului si vor fi predate pe baza unui proces verbal de predare – primire. Organizatorul nu este responsabil si nu va fi considerat raspunzator pentru informatiile incomplete ale adreselor de livrare furnizate de catre castigatori.
8.4 Castigatorul marelui premiu va pune la dispozitia Organizatorului copia cartii de identitate, in termenul comunicat telefonic la momentul informarii asupra castigului.
Art. 9. Responsabilitate
9.1 Organizatorulnu isi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte in cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre castigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.
9.2 OrganizatorulCampaniei va acorda premii Participantilor care au luat parte la Campanie, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada inscrierii in cadrul Promotiei. In cazul in care Organizatorulconstata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate in prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda/anula oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului castigator.
9.3 In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul castigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu aceasta.
9.4 Organizatorul nu isi asuma responsabilitate pentru pierderile sau intarzierile inscrierilor generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului; datele de livrare a premiilor incomplete, inexacte sau incorecte; pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de furnizorul de internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Promotie.
9.5 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Promotii. Orice intentie de influentare a rezultatelor concursului va avea ca rezultat scoaterea din concurs a participantului. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
Art 10. Confidentialitatea Datelor
10.1 Organizatorul prelucreaza date cu caracter personal, in conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in calitate de operator de date cu caracter personal, inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal , astfel cum aceasta a fost modificata si completata ulterior. Campania este organizata de Operator prin intermediul agentiei Mediapost Hit Mail SA, care va opera baza de date cu caracter personal ale participantilor la Promotie, colectate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
10.2 Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin prezentul Regulament Oficial, Participantii inscrisi pentru tragerea la sorti a premiilor si castigatorii premiilor Campaniei isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar si de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care isi vor da acordul explicit si neechivoc in acest sens.
10.3 Numele castigatorilor finali validati si premiile castigate in cadrul Promotiei vor fi publicate, conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, astfel cum a fost ulterior modificata si completata, pe site-ul www.vacantainvacanta.ro, pana la data de 22 mai 2015. De asemenea, castigatorii premiilor ce depasesc valoarea de 600 RON vor avea obligatia furnizarii numarului si seriei cartii de identitate, precum si a codului numeric personal in vederea calcularii si platii de catre Organizator a impozitului aferent, datorat de catre castigatorii unor asemenea premii.
10.4 Persoanele fizice participante la Campanie, in calitate de persoane vizate de prelucrarea datelor cu caracter personal, au conform Legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele drepturi:
• dreptul la informare (art. 12) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul a obtine informatii cu privire la identitatea Operatorului, a scopului in care face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege sau de catre ANSPDCP, dupa caz;
• dreptul de acces la date (art. 13)- potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu prelucrate de Operator;
• dreptul de interventie asupra datelor (art. 14) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator, la cerere si in mod gratuit: a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conform legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; c) realizarea notificarii catre terte persoane carora le-au fost dezvaluite datele, a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) si lit. b), daca o asemenea notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat;
• dreptul de opozitie (art.15) - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele Operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare;
• dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a cere si de a obtine: a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum si competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau alte asemenea aspecte; b) reevaluarea oricarei alte decizii luate in privinta sa, care o afecteaza in mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care intruneste conditiile prevazute la lit. a);
• dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere.
10.5 La cererea oricarui Participant, Operatorul va asigura acestuia exercitarea oricaruia dintre drepturile prevazute mai sus. In vederea exercitarii acestor drepturi, participantul la Promotie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre S.C. TOURING EUROPABUS ROMANIA S.R.L, sediul in Str. Reinvierii, Nr. 3-5, Sector 2, Bucuresti.
Art. 11. Taxe si Impozite
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate castigatorilor in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiul, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.
Art. 12. Incetarea Promotiei
Prezenta Promotie poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului de a continua, din motive independente de vointa sa.
*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora,confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 Codul Civil. In cazul in care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
Art. 13. Litigii
13.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Promotie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Romania.
13.2 Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre [email protected] in termen de maximum 1 saptamana de la data publicarii listei castigatorilor validati. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie.
Art. 14 – Limitarea Raspunderii
14.1 Organizatorii sunt indreptatiti sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.
14.2 Organizatorii Promotiei nu vor avea nicio raspundere si nu vor putea fi implicati in niciun litigiu legat de detinerea sau de proprietatea asupra ambalajelor promotionale cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta campanie, exceptie facand cele prevazute de OG99/2000 aprobata prin legea 650/2002.
14.3 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei intrari in cadrul acestei promotii, decizia Organizatorului este definitiva.
14.4 Eventualele contestatii vor fi luate in considerare pana la data de 22 mai 2015 inclusiv. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.
14.5 Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru:
· Nicio eroare in datele furnizate de catre castigatori; acuratetea datelor de contact/livrare nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare acesta nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii in conditii normale a premiului, la imposibilitatea identificarii unui castigator;
· Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului;
· Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia, de servicii postale etc;
· Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului livrarii premiului nu vor fi luate in considere de catre Organizator;
· Defectiuni tenhice ale operatorului de internet;
· Erori cauzate de folosirea incorecta a computerului personal de catre participant (intreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea vointa a tehnologiei de catre participant in scopul de a manipula rezultatele concursului).
· Erori cauzate de folosirea altor tehnologii decăt cele recomandate de Organizator, tehnologiile recomandate fiind: Browser internet (Internet Explorer vers. minimă 6 9, Mozilla versiunea minimă 3, Opera 9, Google Chrome), sistem de operare minim Windows 2000.
· Situatiile in care anumite persoane inscrise in concurs sunt in incapacitate de a participa partial sau integral la competitie, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita. Aceste circumstante se pot datora: informatiilor eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor paginii web, a functionarii echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in derularea competitiei. Aceste circumstante se pot datora, de asemenea, dificultatilor tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/sau a echipamentelor de calcul si/sau a aplicatiilor furnizorului de Internet si/sau functionarea defectuoasa a e-mail-ului, fie in cazul Organizatorului, fie in cazul participantului, cauzata de probleme tehnice si/sau de trafic intens pe Internet, in general, sau pe pagina web, in special, sau de ambele tipuri de probleme. Aceste circumstante se mai pot datora: unor deteriorari sau defecte cu efect potential asupra echipamentelor de calcul, aplicatiilor si/sau datelor stocate ale participantilor sau ale unor terti, in urma participarii la competitie. Aceste circumstante pot, de asemenea, sa se datoreze unor schimbari de legislatie care sa influenteze derularea si implementarea competitiei (precum deciziile adoptate de autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte evenimente similare), castigurile obtinute in urma competitiei, valoarea acestora, functia acestora, conditiile de acordare a acestora si/sau distribuirea acestora.
14.6 Participantii accepta cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator/Imputernicit in privinta castigatorilor, precum si a calendarului ulterior al competitiei sau a altor schimbari legate de implementarea competitiei. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice participant care nu respecta regulile campaniei promotionale sau in privinta caruia exista dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa campaniei promotionale. Participantii se obliga, de asemenea, sa puna la dispozitia Organizatorului/Agentiilor toate datele de contact relevante (numele, prenumele, adresa si numarul de telefon mobil).