Live

CONCURSURI

Sărbătorește „Ziua Afacerii Tale” și câștigă cu METRO la ZU!

Sărbătorește Ziua Afacerii Tale alături de METRO pe 13 octombrie și vei beneficia de oferte exclusive și mai multă vizibilitate online. Te poți alătura inițiativei #ONEFORYOU, care te va ajuta să vinzi mai mult. Află mai multe detalii pe www.ziuaafaceriitale.ro!

Până atunci, însă, te invităm la concurs! Ascultă-i dimineața la Morning ZU pe Buzdu și Morar și de la 16:00 pe Popescu și Flick. Băieții vor să te premieze. Răspunde provocărilor primite de la ei și poți să te alegi cu un voucher în valoare de 600 de lei pe care il poți folosi în toată rețeaua de magazine METRO Cash&Carry România.


Regulamentul concursului
REGULAMENTUL CAMPANIEI PUBLICITARE
Castiga cu METRO la Radio ZU

SECTIUNEA1 ORGANIZATOR/CONDITII GENERALE
Organizatorulcampaniei publicitare Castiga cu METRO la Radio ZUeste GRUPUL MEDIA CAMINA (GMC) S.R.L.,cu sediul social in Bucuresti, Bd Ficusului, nr.44A, etaj 4, sector 1,  adresa de corespondenta: Radio ZU, Bucuresti, Sector 1, DN1 Bucuresti-Ploiesti, 73-81, Victoria Park – Corp B, Et.2, inregistrata la Registrului Comertului sub nr. J40/13006/2002, avand CUI RO15081313, denumita in continuare „Organizator”

Aria de desfasurare a campaniei publicitare:teritoriul Romaniei

Campania publicitara se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este incheiat si va fi facut public in acord cu legislatia aplicabila in Romania, pe website-ul www.radiozu.ro.  

Procedura de derulare a campaniei publicitare conform regulilor din prezentul Regulament apartine Organizatorului, este finala si obligatorie pentru toti participantii.

Participarea la aceasta campanie publicitara implica acordul expres, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament de catre toti participantii la campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe Campania publicitara in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace mass-media.

SECTIUNEA 2 PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI PUBLICITARE

Campania publicitara Castiga cu METRO la Radio ZUse va desfasura in perioada 7-13 octombrie 2020, in cadrul programului “Morning Zu” si in cadrul programului “Popescu si Flick’’.
 
SECTIUNEA 3
CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PUBLICITARA/DESCALIFICAREA
Inscrierea la Campania publicitara a participantilor prin transmiterea mesajului la numarul indicat de Organizator atrage dupa sine acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve a prezentului Regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de catre participanti.
 
La această campanie poate participa orice persoană fizică rezidentă în România (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români, cât şi străini), care a implinit varsta de 18 ani data începerii campaniei, posesoare a unei carti de identitate valide cu care isi poate dovedi ulterior identitatea si are calitatea de reprezentant legal al unei persoane juridice romane care isi desfasoara activitatea pe teritoriul României, posesoare a unui CUI valid cu care isi poate dovedi ulterior identitatea.
 
 
Participantii la acesta campanie publicitara au drepturile prevazute de Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27 aprilie 2016, cu modificarile si completarile ulterioare, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumite in cele ce urmeaza “GDPR”: dreptul de acces la datele personale prelucrate, de modificare si actualizare a acestor date si de stergere a datelor personale. Prin participarea la aceasta campanie publicitara, participantii sunt de acord ca datele lor personale sa fie prelucrate de catre Organizator cu respectarea prevederilor GDPR, astfel cum sunt specificate la sectiunea 9 din prezentul Regulament.
Prin inscrierea la Campania publicitara, participantii isi exprima consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in scopul desfasurarii campaniei si a indeplinirii obligatiilor legale prevazute in sarcina Organizatorului.
In situatia in care castigatorul desemnat refuza sa-si dea acordul pentru prelucrarea datelor personale, in scopurile sus-mentionate, premiul nu ii va putea fi oferit.
Conform cerinţelor GDPR, Organizatorul, in calitate de Operator, are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de participantii la Campania publicitara.
Angajaţii Organizatorului precum şi membrii familiilor, rudele si afinii acestora până la gradul IV inclusiv precum si toate celelalte persoane implicate in acest proiect nu sunt eligibili si nu au dreptul să se înscrie si sa participe la campania publicitara.
Pentru identificare si intrarea in posesia premiului, castigatorii desemnati vor prezenta Organizatorului cartea de identitate.
Prin inscrierea la Campania publicitara fiecare participant garanteaza:
-   ca are deplina si neafectata capacitate de folosinta si exercitiu (conform prevederilor legale aplicabile);
- ca are peste 18 ani si este posesor al unei carti de identitate valabile si ca este repezentant legal al unei entitati juridice care are sediul social si isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei;
 
Participarea la Campania publicitara Castiga cu METRO la Radio ZUimplica acceptarea ca numele, imaginea, fotografiile si/sau materialele filmate cu castigatorii sa poata fi facute publice si folosite de catre Organizator pentru activitatile viitoare de promovare a postului de radio “Radio ZU”, cu respectarea prevederilor GDPR, fara nici un fel de pretentii din partea participantilor.
 
SECTIUNEA 4 MECANISMUL CAMPANIEI PUBLICITARE
 
La Radio ZU, in perioada 7-13 Octombrie 2020, realizatorii emisiunii Morning ZU si realizatorii emisiunii Popescu si Flick invita ascultatorii sa raspunda la provocarile lansate de realizatori.
 
In cadrul emisiunii Morning ZU, juriul alcatuit din realizatorii emisiunii, alege cel mai interesant raspuns primit de la ascultatori.
Realizatorii programului Morning ZU vor contacta pe cel care l-a trimis, in direct la radio, pentru a il anunta ca a castigat premiul.
 
In cadrul emisiunii Popescu & Flick, juriul alcatuit din realizatorii emisiunii, alege cel mai interesant raspuns primit de la ascultatori.
Realizatorii programului Popescu & Flick vor contacta pe cel care l-a trimis, in direct la radio, pentru a il anunta ca a castigat premiul.
 
Un ascultator poate castiga un singur premiu in cadrul acestui concurs, in toata perioada mentioanta in sectiunea 4 a prezentului regulament.
Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator al unui premiu a mai fost declarat castigator ulterior pentru un alt premiu, ramane valabil doar primul premiu castigat.
 
SECTIUNEA 5 PREMIILE CAMPANIEI PUBLICITARE
Premiile campaniei publicitare sunt in numar de 10(zece) si sunt oferite de METRO CASH & CARRY ROMANIA S.R.L.,cu sediul in Bucuresti, Bdul Theodor Pallady, nr 51N, Sector 3, înregistrata la Registrul Comerțului București sub nr. J4090812010, CUI 8119423, prin intermediul Organizatorului.
In fiecare zi de concurs se acorda cate un singur premiu in programul Morning ZU si cate un singur premiu in programul Popescu & Flick, in total 2 (doua) premii in fiecare zi de concurs.
Fiecare premiu consta intr-un voucher de cumparaturi in reteaua Metro Cash&Carry Romania, in valoare de 600 lei tva inclus.
Valoarea totala a celor 10(zece) premii este 6.000 lei TVA inclus.
SECTIUNEA 6 ACORDAREA PREMIULUI
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa trimita Organizatorului in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data la care a fost anuntat ca este castigator, la adresa de                                   e-mail: [email protected], urmatoarele informatii: numele, prenumele si numarul de telefon la care poate fi contactat.
 
Castigatorul este sunat intr-un termen de 5 zile de la data trasmiterii datelor sale de identificare, cu aceasta ocazie fiind confirmate detaliile premierii, in principiu premiul urmand a se trimite prin serviciile de curierat in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la data desemnarii sale drept castigator.Castigatorul nu va putea transfera premiul catre o alta persoana.
 
SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE
Campania promotionala se desfasoara in acord cu prevederile Codului fiscal, iar in acest sens, daca va fi cazul, impozitul datorat de Castigator aferent premiului castigat va fi retinut la sursa de Organizator din valoarea bruta a acestuia.
 
In cazul premiilor constand in bunuri si/sau evaluabile in bani, Organizatorul va calcula si vira in numele castigatorului impozitul aferent venitului obtinut de acesta, constand in valoarea bruta a premiului. Pe cale de consecinta, castigatorul se obligă să plateasca Organizatorului suma constand in impozitul aferent venitului obţinut din premiu, anterior inmanarii si/sau transmiterii premiului, aceasta fiind o conditie obligatorie in sarcina castigatorului, in cazul neindeplinirii acestei obligatii urmand ca premiul sa nu-i fie predat/transmis.
 
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiul acordat, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
 
 
 
SECTIUNEA 8. OBSERVATII
Participantii la Campania publicitara Castiga cu METRO la Radio ZUse obliga sa respecte prezentul Regulament. În cazul nerespectarii prezentului regulament de Campanie publicitara premiul câstigat nu se va acorda.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica (ex: oprirea curentului electric avand ca efect neprimirea mesajului expediat etc.), operatori de telefonie mobila (ex: nefunctionarea intr-o anumita zona a tarii a retelei oricaruia dintre operatorii retelelor de telefonie mobila avand ca efect neprimirea mesajului expediat etc.), proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc (avand ca efect neprimirea mail-urilor expediate catre participanti etc).
Organizatorul nu este in niciun fel raspunzator pentru felul in care participantii transmit sau completeaza datele personale (nume, prenume, telefon si adresa de livrare) pe oricare din documentele incheiate in cadrul campaniei publicitare. Eventualele reclamatii legate de desfasurarea campaniei vor fi facute la adresa Organizatorului, cel mai tarziu pana la incheierea acesteia. Reclamatiile ulterioare termenelor prevazute de Regulament nu vor fi luate in considerare.
Castigatorul nu va putea transfera premiul catre o alta persoana. Premiul acordat nu poate fi inlocuit cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea acestuia in bani; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. Premiul respectiv se va mai atribui doar la dispozitia Organizatorului.
 
In cazul in care in termen de maxim 1 an de la data castigarii premiului, castigatorul este in incapacitatea de a-si indeplini obligatiile financiare necesare pentru a intra in posesia premiului, castigatorul pierde dreptul de a revendica premiul, iar premiul ramane in posesia Organizatorului, acesta rezervandu-si dreptul de a-l folosi in orice scopuri doreste.
 
Organizatorul nu este raspunzator pentru orice alte cheltuieli conexe suportate de castigatorul desemnat pentru intrarea in posesia premiului (ex:transport, cazare pe perioada necesara intrarii in posesia premiului, impozit etc), acestea revenind exclusiv in sarcina castigatorului.
 
Organizatorul nu va raspunde pentru niciun defect, disfunctionalitate sau alte neajunsuri ale premiului, raspunderea acestuia fiind strict limitata la derularea campaniei si desemnarea castigatorilor.
 
Prezentul regulament de participare la Campania publicitara Castiga cu METRO la Radio ZUeste disponibil gratuit oricarui solicitant la sediul postului „ Radio ZU” din Bucuresti, DN1, 73-81, Cladirea 2, Et. 2, Sector 1, cod postal 013685, Bucuresti, si pe website-ul www.radiozu.ro .
 
 
 
SECTIUNEA 9 DREPTURILE PERSOANEI VIZATE IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele cu caracter personal sunt prelucrate de catre Organizator in calitate de operator de date personale in intelesul GDPR.
In scopul derularii campaniei, Operatorul va lua masurile necesare pentru:
(1) Informarea persoanei vizate asupra urmatoarelor :
a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;
d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.
 
(2) Dreptul de acces la date
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
 
(3) Dreptul de interventie asupra datelor
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
 
(4) Dreptul de opozitie
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare.
În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop.

În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
 
(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:
a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a).
Respectându-se celelalte garantii prevazute de lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:
a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;
b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.
 
(6) Dreptul de a se adresa justitiei
Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia.
 
Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul.
Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru.
Participantul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea competentă, în ipoteza în care considera că cererile sale nu au fost soluționate în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 2016/679 din 27 aprilie 2016.
(7) Dreptul de a se adresa Organizatorului
Drepturile descrise mai sus se pot exercita prin adresarea unei cereri scrise, sau in format electronic.
Cererile adresate Organizatorului vor fi transmise la adresa din Bucuresti, B-dul Ficusului, nr. 44A, etaj 4, sau în format electronic, la adresa de e-mail [email protected].
Retragerea consimțământului de prelucrare a datelor cu caracter personal nu afectează cu nimic caracterul legal si temeinicia procesării datelor, de până în acel moment.
 
SECTIUNEA 10 SOLUTIONAREA LITIGIILOR 
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania publicitara se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti din Bucuresti.
 
SECTIUNEA 11 INTRERUPEREA CAMPANIEI PUBLICITARE
Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.radiozu.ro
 
Prezentul Regulament a fost incheiat astazi, 06.10.2020.
 
 
ORGANIZATOR,
GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L.
Pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru, GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) utilizează fișiere de tip cookie. Prin continuarea navigării pe site sau prin apăsarea butonului “Am înțeles”, sunteți de acord cu stocarea cookie-urilor primare și terțe. Mai multe informații găsiți în secțiunea Politica de Confidentialitate