REGULAMENTUL CAMPANIEI PUBLICITARE
“Castiga cu Neumarkt la Radio ZU“
SECTIUNEA 1 ORGANIZATORI/CONDITII GENERALE
Organizatorii campaniei publicitare “Castiga cu Neumarkt la Radio ZU” sunt:
HEINEKEN ROMANIA SA, o societate inmatriculata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr J40/12235/2002, avand CUI RO13240781 cu sediul in Bucuresti, Str Tipografilor nr 11-15, sector 1, aripa A2 – L etaj 4, denumită in continuare“Organizator”
si
GRUPUL MEDIA CAMINA (GMC) S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Bd Ficusului, nr.44A, etaj 4, sector 1, Adresa de corespondenta: Radio ZU, Bucuresti, Sector 1, DN1 Bucuresti-Ploiesti, 89A, etaj 4, inregistrata la Registrului Comertului sub nr. J2002013006402, avand CUI RO15081313, in calitate de Co-organizator, denumita in continuare „Co-organizator”
Aria de desfasurare a campaniei publicitare: teritoriul Romaniei.
Campania publicitara se va desfasura de catre Organizator prin intermediul Co-organizatorului. Campania publicitara se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si va fi facut public in acord cu legislatia aplicabila in Romania pe website-ulwww.radiozu.ro.
Procedura de derulare a campaniei publicitare conform regulilor din prezentul Regulament apartine Organizatorului, este finala si obligatorie pentru toti participantii.
Participarea la aceasta campanie publicitara implica acordul expres, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament de catre toti participantii la campanie.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe sau prelungi Campania publicitara in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace mass-media.
SECTIUNEA 2 PERIOADA DE DESFASURARE CAMPANIE PUBLICITARA
Campania publicitara “Castiga cu Neumarkt la Radio ZU” se va desfasura in intervalul 28-30 Mai 2025 in cadrul programului Morning ZU.SECTIUNEA 3
CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PUBLICITARA/DESCALIFICAREA
Inscrierea la Campania publicitara a participantilor prin transmiterea de mesaje SMS/Whatsapp la numarul de telefon indicat de Co-organizator atrage dupa sine acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve, de catre acestia, a prezentului Regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de catre participanti.
La această campanie poate participa orice persoană fizică rezidentă în România (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români, cât şi străini), care a implinit varsta de 18 ani la data începerii campaniei, posesoare a unei carti de identitate valide, cu care isi poate dovedi ulterior identitatea.
In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate de catre oricare dintre participanti, Organizatorului si/sau Co-organizatorului si documentele puse la dispozitie de catre acestia, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei alte formalitati suplimentare fata de participanti. Organizatorul si/sau Co-organizatorul isi rezerva dreptul de a anula, in mod justificat, orice inscriere care nu respecta cerintele prezentului Regulament.
Angajaţii Organizatorului si ai afiliatilor acestuia (inclusiv tertii subcontractanti implicati in organizarea si desfasurarea campaniei) si ai Co-organizatorului, precum si şi membrii familiilor, rudele si afinii acestora până la gradul IV inclusiv precum si toate celelalte persoane implicate in acest proiect nu sunt eligibili si nu au dreptul să se înscrie si sa participe la campania publicitara.
Prin inscrierea la Campania publicitara fiecare participant garanteaza:
- ca are deplina si neafectata capacitatea de folosinta si exercitiu (conform prevederilor legale aplicabile);
- ca are peste 18 ani si este posesor al unui act de identitate valabil.
Participarea la Campania publicitara “Castiga cu Neumarkt la Radio ZU” implica acceptarea ca numele, imaginea, fotografiile si/sau materialele filmate cu castigatorii sa poata fi facute publice si folosite de catre Organizator pentru activitatile viitoare de marketing, cu respectarea prevederilor GDPR, fara nici un fel de pretentii din partea participantilor.
SECTIUNEA 4 MECANISMUL DE CAMPANIE PUBLICITARA
In perioada 28-30 Mai 2025, realizatorii emisiunii Morning ZU, invita ascultatorii sa participe la promotia berii Neumarkt®.Ascultatorii se pot inscrie in concurs trimitand la semnalul realizatorilorMorning ZU, un SMS la 1815 (număr cu tarif normal, disponibil în rețelele Orange, Vodafone, Telekom și Digi) sau mesaj pe WhatsApp la 0747 22 1815 raspunzand provocarii lansate de catre DJ.
In fiecare editie de concurs, realizatorii emisiunii Morning ZU, vor alege dintre mesajeleprimite, unul sau mai multe dintre acestea, pe care le considera suficient de interesante/creative pentru a fi citite in direct si vor alege ca si castigator mesajul care li se pare cel mai interesant/creativ. In cazul in care nu se pot hotari asupra unui singur mesaj vor decide mesajul castigator prin vot.
Persoana desemnata in direct la Radio ZU ca fiind castigatoare va fi contactata de catre Organizator, pentru a stabili detaliile de intrare in posesia premiului castigat. Mesajul transmis de către participant va fi taxat în conformitate cu planul tarifar al abonamentului/cartelei deţinute de acesta.
SECTIUNEA 5 PREMIILE CAMPANIEI PUBLICITARE
Premiile acordate in cadrul concursului “Castiga cu Neumarkt la Radio ZU“sunt in numar de 3(trei). Fiecare premiu consta in urmatoarele:
- 500 lei
- 1x Bax bere Neumarkt in valoare de 85 lei
- 5X voucher mici+paine+mustar in valoare de 25 lei fiecare, valabile la festivalul Micul de Aur de la Verde Stop Arena, Sector 2, Bucuresti in zilele de 30 mai-1 iunie
- 5X voucher bere draft in valoare de 15 lei fiecare, valabile la festivalul Micul de Aur de la Verde Stop Arena, Sector 2, Bucuresti in zilele de 30 mai-1 iunie
Valoarea unui premiu este de 785 lei[NN1] . Valoarea totala a premiilor acordate in aceasta campanie este de 2355 lei.
SECTIUNEA 6 ACORDAREA PREMIULUI
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa trimita Co-Organizatorului, in aceeasi zi in care a fost anuntat ca este castigator, la adresa de e-mail: [email protected], numele, prenumele si numarul de telefon la care poate fi contactat.
Datele transmise de catre castigatorul desemnat, Co-organizatorului respectiv, numele, prenumele si numarul de telefon, vor fi trimise de catre Co-organizator, Împuternicitului Organizatorului, urmand ca acesta sa intre in legatura cu fiecare dintre castigatori pentru a stabili conditiile in care i se va inmana premiul.
Expedierea premiului catre castigator intra in atributiile Împuternicitului Organizatorului, aceasta fiind posibila intr-un termen de 30 zile calendaristice de la data la care participantul a fost desemnat castigator (în ce privește premiul în bani și respectiv bere) și în 24 de ore în ce privește premiu în vouchere pentru festivalul Micul de Aur. Castigatorul nu va putea transfera premiul catre o alta persoana si nici nu va putea revendica valoarea acestuia in bani.
SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE
Campania promotionala se desfasoara in acord cu prevederile Codului fiscal, motiv pentru care plata impozitului aferent premiului castigat cade in sarcina Castigatorului. Organizatorul va calcula si va plati in numele si pe seama castigatorilor impozitul aferent venitului obtinut de acestia, prin raportare la valoarea bruta a premiului. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiul acordat sunt in sarcina exclusiva a castigatorului.
SECTIUNEA 8 OBSERVATII
Participantii la Campania publicitara “Castiga cu Neumarkt la Radio ZU” se obliga sa respecte prezentul Regulament. În cazul nerespectarii prezentului regulament de Campanie publicitara premiul câstigat nu se va acorda.
Organizatorul isi asuma responsabilitatea in ceea ce priveste acordarea si transmiterea premiilor. Prin inscrierea fiecarui participant, Organizatorul si/sau Co-organizatorul dobandesc toate drepturile de publicare a numelui si prenumelui al respectivului participant, dreptul de radiodifuzare a numelui, si prezentare publica a imaginii sale, în orice conditii, fara alte consideratii sau plati.
Organizatorul si/sau Co-organizatorul nu raspund pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica (ex: oprirea curentului electric avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), operatori de telefonie mobila (ex: nefunctionarea intr-o anumita zona a tarii a retelei oricaruia dintre operatorii retelelor de telefonie mobila avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc (avand ca efect neprimirea mail-urilor expediate catre participanti etc).
Organizatorul si/sau Co-organizatorul nu sunt in niciun fel raspunzatori pentru felul in care participantii transmit sau completeaza datele personale (nume, prenume, cnp, telefon, adresa de livrare a premiului si adresa de e-mail) pe oricare din documentele incheiate in cadrul campaniei publicitare. Eventualele reclamatii legate de desfasurarea campaniei si modul in care sunt acordate premiile vor fi facute la adresa Organizatorului, cel mai tarziu pana la incheierea acesteia. Reclamatiile ulterioare termenului prevazut de Regulament nu vor fi luate in considerare.
Prezentul regulament de participare la Campania publicitara “Castiga cu Neumarkt la Radio ZU”, este disponibil gratuit oricarui solicitant la postul de radio Radio ZU situat in Bucuresti, Sos. Bucuresti – Ploiesti nr.89A, Corp C1, Etj. 4, Sector 1.
SECTIUNEA 10 SOLUTIONAREA LITIGIILOR
Eventualele litigii aparute intre Organizatori si participantii la campania publicitara se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti din Bucuresti.
SECTIUNEA 11 INTRERUPEREA CAMPANIEI PUBLICITARE
Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.radiozu.ro.
Prezentul Regulament a fost incheiat astazi, 20.05.2025
Organizator,
HEINEKEN ROMANIA SA
Co-Organizator
GRUPUL MEDIA CAMINA (GMC) S.R.L.
ANEXĂ nr. 1/ Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul/ii de date cu caracter personal şi Împuterniciţii acestora
Înscopul desfășurării Campaniei, identificării participanților și a eligibilitatii acestora, precum și a desemnării câștigătorilor și transmiterii premiilor este necesară prelucrarea de date cu caracter personal.
În secundar, orice persoană fizică interesată poate apela linia telefonică pusă la dispoziție, pentru a solicită mai multe informații privind desfășurarea sau participarea în Campanie.
Pentrudesfășurarea Campaniei, datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (participanți și câștigători) vor fi prelucrate de către Organizator și Co-Organizator în calitate de Operatori Asociați.
Împuternicitul Organizatorului esteBLUE POINT AGENCY S.R.L., cu sediul social în șoseaua Olteniței, nr. 87-99, etaj 3, sector 4, localitate București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/17508/2006, Cod Unic de Înregistrare Fiscală RO 19156834,
Datele de contact ale Organizatorului pentru exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele: HEINEKEN ROMÂNIA S.A., adresa: București, 013714, str. Tipografilor nr. 1A, etaj 4-6, sector 1, telefon: 021.203.11.11, email: [email protected].
Categorii de date cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei
În cadrul Campaniei, se vor prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
Co-Organizatorul colectează de la participanții în Campanie, de la Câștigători: nume, prenume, cod numeric personal, adresa de email, adresa de corespondenta pentru livrarea premiului
Co-Organizatorul transmite datele Împuternicitul Organizatorului, care:
- Administrează în condiții de deplină siguranță, baza de date primită de la Co-Organizator care va cuprinde datele cu caracter personal ale câștigătorilor în Campanie în scopul transmiterii premiilor;
- Contactează câștigătorii pentru preluarea adresei de livrare a premiilor și pentru efectuarea procesului final de validare;
- Asigură comunicarea cu participanții și alte persoane interesate prin intermediul Infoline dedicat Campaniei (021 528 06 74), număr cu tarif normal, disponibil de luni până vineri, între orele 09:00 – 17:00 (cu excepția zilelor libere legale și a sărbătorilor legale) si adresa de e-mail [email protected]
- Înregistrează apelurile și corespondență purtate cu participanții și alte persoane interesate prin intermediul Infoline destinata Campaniei;
- Distruge/șterge datele cu caracter personal ale participanților/apelanților Infoline după încetarea tuturor activităților legate de desfășurarea Campaniei.
Vârsta va fi colectată doar pentru a putea verifica dacă Participanții îndeplinesc cerința privind limita de vârstă, conform Regulamentului, adică 18 ani împliniți la momentul înscrierii în Promoție.
CNP-ul este necesar pentru îndeplinirea obligației legale de plata a impozitului aferent premiului câștigat conform normelor în vigoare.
Furnizarea datelor cu caracter personal enumerate mai sus este necesară în vederea participării la Campanie. Refuzul furnizării lor va avea drept consecință imposibilitatea înscrierii și participării la Campanie și că atare, imposibilitatea câștigării premiilor Campaniei.
Temeiul juridic al prelucrării
Datele cu caracter personal ale Participanților și ale Câștigătorilor Campaniei vor fi prelucrate:
- în temeiul contractului reprezentat de Regulamentul Campaniei (art. 6 alin. (1) lit. (b) GDPR). Furnizarea datelor cu caracter personal enumerate mai sus este necesară în vederea participării la Campanie și acordării premiilor. Refuzul furnizării acestora va avea drept consecință imposibilitatea înscrierii și participării la Campanie și că atare, imposibilitatea câștigării premiilor Campaniei.
- a interesului legitim a Operatorilor Asociați în ce privește prevenirea și combaterea fraudelor, soluționarea plângerilor legate de desfășurarea Campaniei și asigurarea dovezilor privind comunicarea cu participanții (înregistrarea apelurilor Infoline), realizarea diverselor raportări, analize și studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate și succesul acestora, constatarea, exercitarea și apărarea drepturilor și intereselor acestora (art. 6 alin. (1) lit. f) din GDPR).
- îndeplinirii obligațiilor legale care revin în sarcina Organizatorul în ce privește plata impozitului aferente premiilor cu o valoare de peste 600 Ron, soluționarea cererilor privind exercitarea drepturilor persoanelor vizate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, publicarea listei câștigătorilor pe site-ul Campaniei (art. 6 alin. (1) lit. c) din GDPR).
Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participanților declarați necastigatori vor fi stocate de Operator timp de 3 luni de de la încheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale Participanților declarați câștigători vor fi stocate de Operator timp de 5 ani de la încheierea Campaniei, conform normelor fiscale.
Apelurile Infoline aferente Campaniei se păstrează de Operator 6 luni de la terminarea Campaniei, ulterior se distrug.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare.
Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse în termen de 3 luni de la încheierea Campaniei, ele nefiind utilizate în niciun alt scop, până la momentul distrugerii acestora, exceptând participarea la Promoție.
Drepturile persoanelor vizate
În vedereaasigurării unei prelucrări echitabile și transparente, Operatorul asigura persoanelor vizate următoarele drepturi:
- dreptul de a solicită accesul la datele cu caracter personal;
- dreptul de a solicită rectificarea datelor cu caracter personal;
- dreptul de a solicită ștergerea datelor cu caracter personal
- dreptul la restricționarea prelucrării;
- dreptul de a se opune prelucrării, exceptând cazul în care dispoziții legale prevăd contrariul;
- dreptul la portabilitate a datelor;
Persoanelevizate își pot exercită drepturile utilizând datele de contact ale Organizatorului.
Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorulse obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând persoanelor vizate. Operatorul se obligă să impună Împuternicitului obligații similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Transferul datelor cu caracter personal
Operatorii Asociați nu vor transferă datele cu caracter personal în afară Spațiului Economic European(SEE).
Modificarea Anexei nr. 1 privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorulare dreptul de a modifica prezenta Anexă la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și libertățile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Operatorului și/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunostinata Participanților prin aceleași mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
Alte prevederi
Datelecu caracter personal ale persoanelor vizatevor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind liberă circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (”GDPR”).
[NN1]De indicat valoare fără TVA, conform cerințelor ANAF