***S-a cerut autentificarea prezentului incris***
‚REGULAMENTUL CONCURSULUI- „Marea Lipeala”
I. ORGANIZATORUL CONCURSULUI „Marea Lipeala”
Organizatorul concursului este S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L. , cu sediul in Bucuresti, str. Ficusului nr. 44A, etaj 4, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13006/2002, avand CUI RO15081313 si cont IBAN nr. RO91BRDE450SV00996374500, deschis la BRD GSG SMCC, legal reprezentata de dna Elena Rodica Minculescu in calitate de Director General GMC.
Derularea Concursului se va face prin intermediul postului “Radio ZU”. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe concursul in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace mass-media.
II. PERIOADA DE DESFASURARE A CONCURSULUI
Concursul „Marea Lipeala” se va desfasura in perioada 10 noiembrie 2010 – 23 decembrie 2010, in cadrul programelor postului „Radio ZU”. Inscrierile in concurs se pot face incepand cu data de 5 noiembrie 2010 ora 07:00 pana miercuri 22 decembrie 2010 ora 18:00 (pentru detalii vezi Cap V. Mecanismul de concurs).
III. CONDITII DE PARTICIPARE LA CONCURSURI, DESCALIFICAREA
Participarea la concurs a participantilor atrage acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve, de catre acestia a prezentului regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de participanti.
In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate organizatorului (de catre oricare dintre participanti) si realitate, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei formalitati inaintea participantilor.
Prin inscrierea la concurs fiecare participant garanteaza:
- ca are deplina si neafectata capacitate de folosinta si exercitiu (conform articolelor 7, 8 si urmatoarele din cadrul Decretului nr. 31/1954);
- ca este posesor al unui act de indentitate (buletin de identitate, carte de identitate, permis de conducere);
- ca in eventualitatea castigarii oricarui premiu, va participa la actiunile publicitare ale organizatorului (de promovare a acestui proiect si/sau a „RadioZU”), ulterioare sau simultane cu acordarea premiului, fara alte obligatii in sarcina Radio ZU;
- ca va face toate demersurile necesare pentru a obţine, daca este cazul, concediu sau zile libere, astfel încât să fie disponibil pentru a participa la actiunile de promovare in cauza;
- ca detine mijloacele materiale/financiare necesare pentru suportarea impozitului pe venitul din premii (ce ar putea fi castigate in cadrul acestui proiect).
Participarea la concursul „Marea Lipeala” implica acceptarea ca numele, fotografiile si materialele filmate cu participantii si castigatorii sa poata fi facute publice si folosite in scop publicitar fara nici un fel de pretentii din partea participantilor. Pentru identificare, castigatorii vor prezenta un document de identitate: pasaport, buletin de identitate sau carte de identitate.
IV. PREMIILE CONCURSULUI. VALOAREA ACESTORA
Valoarea totala bruta a premiilor ce fac obiectul concursului “Marea Lipeala” este de 17.850 euro, la cursul zilei.
V. MECANISMUL DE CONCURS
In perioada 5 – 26 noiembrie 2010, prin intermediul partenerilor sai, Radio ZU va imparti autocolante inscriptionate cu mesajul ZU is you in toata tara.
Pentru a intra in concurs trebuie sa cauti autocolantul inscriptionat ZU is you in locatiile partenere si sa il lipesti conform pasilor de mai jos:
1. Lipeste autocolantul ZU IS YOU si poti castiga:
* 100 de lei daca il lipesti acasa (fereastra, obiecte casnice) .
* 200 de lei daca il lipesti la scoala sau la serviciu (pe orice are legatura cu scoala sau serviciul; de exemplu – geanta, ghiozdan, caiet, utilaj, etc).
* 300 de lei daca il lipesti pe masina .
* 500 de lei daca il lipesti intr-un loc care sa ne surprinda (Nu indicam si nu promovam huliganismul sau lipitul autocolantului in locuri sau pe obiecte fara permisiunea detinatorului locului sau obiectului respectiv. Apreciem lipirea autocolantului in locuri loc in care acesta poate fi vazut o perioada cat mai mare de timp de o multime cat mai mare de oameni. Nu luam in calcul autocolantele lipite pe obiecte vestimentare, pe piele, sau in orice alt loc despre care stim ca nu asigura decat vizibilitate redusa, pe perioada mica de timp).
2. Trimite un sms la 1815 (tarif normal) - valabil in retelele Cosmote, Orange siVodafonesi scrie-ne unde ai lipit autocolantul ZU IS YOU
3. Asculta Radio ZU. Dam multe premii in fiecare zi
In perioada 10 noiembrie - 23 decembrie 2010, in cadrul programelor postului „RadioZU”, se vor desfasura in zilele lucratoare (de luni pana vineri), intre orele 07.00 – 22:00, un numar de 6 editii ale concursului „ Marea Lipeala”astfel: de doua ori in Morning ZU, cate o data in 11 – 13, 13 – 15, 15 – 18, 19 – 22. In zilele de sambata si duminica cate 2 concursuri/ zi, intre orele 08:00 – 20:00.
Inscrierea in concurs se face incepand din data de 5 noiembrie 2010, ora 07:00, pana in data de 22 decembrie, ora 18:00. Astfel se creaza o baza de date cu toate sms-urile primite pe platforma de sms, la numarul 1815 (cu tarif normal). In fiecare zi intra in concurs toate mesajele sosite pana in ziua precedenta la ora 18:00 care corespund regulilor de concurs. In fiecare zi de concurs ordinea mesajelor este schimbata aleator. Din aceasta baza de date, se extrage in mod aleator, in intervalele orare de luni pana vineri, astfel:
- 08:00 – 10:00: 2 mesaje premiate
- 10:00 – 13:00: 1 mesaj premiat
- 13:00 – 15:00: 1 mesaj premiat
- 15:00 – 18:00: 1 mesaj premiat
- 19:00 – 22:00: 1 mesaj premiat,
iar sambata si duminica:
- 08:00 – 12:00: 1 mesaj premiat
- 15:00 – 20:00: 1 mesaj premiat
Daca ascultatorul caruia ii corespunde numarul de telefon ales nu raspunde sau din orice alt motiv pentru care legatura telefonica nu se poate realiza, din motive care nu tin de organizatorul concursului, premiul corespunzator locului precizat in SMS-ul ales se reporteaza pentru urmatoarea editie de concurs
Este aceptata inscrierea repetata cu acelasi mesaj, insa , posibilitatea de castig pentru o persoana este doar una. In cazul in care mesajul primit prin sms, la 1815, si ales aleator spre a fi premiat, nu se incadreaza in niciuna din categoriile de lipire a autocolantului mentionate mai sus, se trece la mesajul imediat urmator. Daca un numar de telefon a fost deja declarat castigator intr-un concurs precedent, se trece la urmatorul mesaj din baza de date. Daca o persoana lipeste autocolantul in mai multe locatii, primeste premiul corespunzator celei mai valoroase locatii, conform conditiilor mentionate mai sus. Dupa selectia mesajului, pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa trimita in cel mult doua zile lucratoare dovada lipirii autocolantului ZU is you in locul mentionat prin intermediul sms-ului. In fotografie trebuie sa apara castigatorul langa autocolantul lipit de el, urmand a fi trimisa pe adresa [email protected]
VI. ACORDAREA PREMIILOR SI OBLIGATIILE
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa trimita organizatorului, in termen de maxim 2 zile lucratoare din momentul la care a fost anuntat, prin e-mail la adresa [email protected] ori prin fax la nr. 021/ 409.19.02 o copie a actulelor de identitate si poza care justifica lipirea autocolantului ZU.
Castigatorul este sunat intr-un termen de 5 zile de la data la care a fost declarat castigator (data validarii SMS-ului), cu aceasta ocazie fiind confirmate detaliile premierii (modalitatea transmiterii premiului etc.), in principiu premiul urmand a se trimite prin posta (ex.: mandat postal) cu confirmare de primire, in termen de 30 de zile lucratoare de la data desemnarii sale drept castigator.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica operatori de telefonie mobila, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
VII. OBSERVATII
Participantii la concursul „Marea Lipeala” se obliga sa respecte prezentul regulament oficial. În cazul nerespectarii prezentului regulament de concurs premiul castigat nu se va acorda.
Organizatorul concursului nu este raspunzator de plata celorlalte cheltuieli relative la premiul castigat (transport, cazare pe perioada evenimentului, etc), acestea cazand exclusiv în sarcina castigatorului.
Organizatorul isi asuma responsabilitatea numai in ceea ce priveste acordarea premiului.
Prin inscrierea fiecarui participant organizatorul concursului dobandeste toate drepturile de publicare a numelui si adresei respectivului participant, dreptul de radiodifuzare a numelui, adresei si imaginii sale, în orice conditii, fara alte consideratii sau plati.
Prezentul regulament de participare la concursul „Marea Lipeala” este disponibil gratuit oricarui solicitant la sediul postului „ RadioZU” din Bucuresti, str. Maior Ghe. Sontu, nr 8, sector 1, Bucuresti, si pe website-ul www.radiozu.ro .
VIII. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
(1) Informarea persoanei vizate
a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;
d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.
(2) Dreptul de acces la date
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
(3) Dreptul de interventie asupra datelor
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
(4) Dreptul de opozitie
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop.
În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:
a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a).
Respectându-se celelalte garantii prevazute de lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:
a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;
b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.
(6) Dreptul de a se adresa justitiei
Fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plângere autoritatii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost încalcate.
Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia. Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul.
Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru.
Organizator,
S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L.