Live

CONCURSURI

Ghici ce-ti aduce 2011. Ghiceste ce se ascunde in spatele lui Buzdu & Morar!

Avem un puzzle. Fiecare patrat din puzzle ascunde o bucata din poza in care apare si primul mare premiu pe care ti-l ofera anul asta Radio ZU. Trebuie sa intorci suficiente piese de puzzle astfel incat sa te prinzi care este marele premiu. In plus, fiecare patrat intors iti aduce un premiu.

Asculta Radio ZU si prinde semnalul de concurs. Vei avea de trimis prin SMS un cuvant cheie. Daca trimiti al 89-lea SMS (numarul este un exemplu, pe parcursul concursului se poate schimba) intri in direct la ZU. Este sansa ta sa ghicesti care este primul mare premiu al anului. L-ai ghicit, este al tau. In plus, de fiecare data cand intri in direct, ai ocazia sa intorci o piesa de puzzle. Cat sa le faci ghiceala mai usoara celor care intra in concurs dupa tine.

E simplu. Asculti Radio ZU, intri in direct, castigi!




Regulamentul concursului
***S-a cerut autentificarea prezentului incris***
‚REGULAMENTUL CONCURSULUI- „Ghici ce iti aduce 2011!”
 
I. ORGANIZATORUL CONCURSULUI „Ghici ce iti aduce 2011!”
Organizatorul concursului este S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L. , cu sediul in Bucuresti, str. Ficusului nr. 44A, etaj 4, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13006/2002, avand CUI RO15081313 si cont IBAN nr. RO91BRDE450SV00996374500,  deschis la BRD GSG SMCC, legal reprezentata de dna Elena Rodica Minculescu in calitate de Director General GMC.
 
Derularea Concursului se va face prin intermediul postului “Radio ZU”. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe concursul in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace mass-media.
 
II. PERIOADA DE DESFASURARE A CONCURSULUI
Concursul „Ghici ce iti aduce 2011!” se va desfasura in perioada 24 ianuarie – 21 februarie 2011, in cadrul programelor postului „Radio ZU”. Inscrierile in concurs se pot face incepand cu data de 24 ianuarie 2011 ora 07:00 pana duminica 20 februarie 2011 ora 20:00, de fiecare data dupa semnalul de concurs (pentru detalii vezi Cap V. Mecanismul de concurs).
 
III. CONDITII DE PARTICIPARE LA CONCURSURI, DESCALIFICAREA
Participarea la concurs a participantilor atrage acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve, de catre acestia a prezentului regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de participanti.
 
In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate organizatorului (de catre oricare dintre participanti) si realitate, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei formalitati inaintea participantilor.
 
Prin inscrierea la concurs fiecare participant garanteaza:
-   ca are deplina si neafectata capacitate de folosinta si exercitiu (conform articolelor 7, 8 si urmatoarele din cadrul Decretului nr. 31/1954);
-   ca este posesor al unui act de indentitate (buletin de identitate, carte de identitate, permis de conducere);
- ca in eventualitatea castigarii oricarui premiu, va participa la actiunile publicitare ale organizatorului (de promovare a acestui proiect si/sau a „RadioZU”), ulterioare sau simultane cu acordarea premiului, fara alte obligatii in sarcina Radio ZU;
-  ca va face toate demersurile necesare pentru a obţine, daca este cazul, concediu sau zile libere, astfel încât să fie disponibil pentru a participa la actiunile de promovare in cauza;
-  ca detine mijloacele materiale/financiare necesare pentru suportarea impozitului pe venitul din premii (ce ar putea fi castigate in cadrul acestui proiect).
Participarea la concursul „Ghici ce iti aduce 2011!” implica acceptarea ca numele, fotografiile si materialele filmate cu participantii si castigatorii sa poata fi facute publice si folosite in scop publicitar fara nici un fel de pretentii din partea participantilor. Pentru identificare, castigatorii vor prezenta un document de identitate: pasaport, buletin de identitate sau carte de identitate.


IV. PREMIILE CONCURSULUI. VALOAREA ACESTORA
Premiile puse in joc sunt in numar de 153: marele premiu si 152 premii pentru fiecare participant al acestui concurs, ce reuseste sa intre in direct cu animatorii Radio ZU. Premiile constau in obiecte si in bani:

In obiecte:
Speaker system Z623                                                                                    
Surround Sound Speakers Z506                                                                
Speaker system Z520                                                                                    
Z-5500 Digital 5.1 Speaker System                                                            
Speaker system Z523                                                                                    
Set ZU (caciula ZU, un portofel ZU si o cana superZU)                     
Set ZU (1 set ceas + cani ZU + 1 portofel ZU)                                       
Oblio DVD Vision                                                                                             
Oblio Music Tone                                                                                            
Oblio Tablet Mint 7"                                                                                       
Oblio E-book More              

Premii in bani: in valoare de 100, 200, 300 500 si 1000 lei.

V. MECANISMUL DE CONCURS
In perioada 24 ianuarie – 20 februarie, de luni–duminica vor avea loc concursuri dupa cum urmeaza:
a)       De luni pana vineri:
- 6 concursuri/ zi: 2 realizate in cadrul matinalului Morning ZU (07:00 – 10:00), 1 in intervalul 10:00 – 13:00, 1 in intervalul 13:00 -15:00, 1 in intervalul 15:00 – 18:00  si 1 in intervalul 19:00 – 20:00.
       b)    Zile de week-end:
               -4 concursuri/zi:  2 realizate in cadrul programului 08:00 – 13:00 si 2 realizate in cadrul programului 15:00 – 20:00
Inscrierea si desfasurarea concursului:
Inscrierea se realizeaza in perioada 24 ianuarie – 20 februarie, prin sms, la numarul 1815. Ascultatorii care vor sa intre in concurs, trimit SMS-uri atunci cand aud semnalul de concurs iar animatorii dau startul jocului si spun cuvantul/cuvintele cheie care trebuie trimis/trimise prin SMS. Animatorul anunta deasemena numarul SMS-ului care a trimis cuvantul/cuvintele cheie, din numarul total de SMS-uri trimise , care urmeaza sa intre in direct. Dupa intrarea in direct cu animatorii ZU, primul lucru pe care orice participant il are de facut este sa incerce sa ghiceasca ce se ascunde in spatele puzzle-ului. Daca nu ghiceste, isi alege un patratel de puzzle si il intoarce. Daca alege un patratel de puzzle care a mai fost intors, castiga premiul corespunzator primului patrat liber (in ordinea crescatoare a numerelor patratelelor). Patratele sunt numerotate de la 1 la numarul total de patratele (acestea fiind bucatile din cadrul unui puzzle), iar alegerea premiilor aferente fiecarui concurent, se realizeaza electronic printr-un soft instalat la un PC din studioul Radio ZU.
Ascultatorii sunt invitati sa trimita SMS la 1815 (tarif normal, valabil in retelele Cosmote, Orange si Vodafone).
Daca ascultatorul caruia ii corespunde SMS-ul ales nu raspunde sau in orice alta situatie in care legatura telefonica nu se poate realiza, din motive care nu tin de organizatorul concursului, se trece la numarul de telefon imediat urmator.
Daca pana la finalul campaniei nu se ghiceste „care e ZUperpremiul ascuns in spatele puzzle-ului”, castigatorul se va alege prin tragere la sorti dintre toti cei care au intrat in direct. Aceasta premiere se va realiza in prima emisiune Morning ZU dupa incheierea perioadei de incercari- in data de 21 februarie 2011.
O persoana nu poate fi premiata decat o singura data cadrul acestei campanii.
Pentru a intra in posesia premiului castigatorul trebuie sa trimita la sediul Radio ZU (prin e-mail: [email protected]/ [email protected] sau fax: 021/ 409 19 02) o copie a actului de identitate.
 
VI. ACORDAREA PREMIILOR SI OBLIGATIILE
Pentru a intra in posesia premiului castigatorul trebuie sa trimita la sediul Radio ZU (prin e-mail: [email protected]/ [email protected] sau fax: 021/ 409 19 02) o copie a actului de identitate.
Castigatorul este sunat intr-un termen de 5 zile de la data la care a fost declarat castigator (data validarii SMS-ului), cu aceasta ocazie fiind confirmate detaliile premierii (modalitatea transmiterii premiului etc.), in principiu premiul urmand a se trimite prin posta (ex.: mandat postal) cu confirmare de primire, in termen de 30 de zile lucratoare de la data desemnarii sale drept castigator.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica (ex: oprirea curentului electric avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), operatori de telefonie mobila (ex: nefunctionarea intr-o anumita zona a tarii a retelei oricaruia dintre operatorii retelelor de telefonie mobila avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
VII. OBSERVATII 
Participantii la concursul „Ghici ce iti aduce 2011!” se obliga sa respecte prezentul regulament oficial. În cazul nerespectarii prezentului regulament de concurs premiul castigat nu se va acorda.
Organizatorul concursului nu este raspunzator de plata celorlalte cheltuieli relative la premiul castigat (transport, cazare pe perioada evenimentului, etc), acestea cazand exclusiv în sarcina castigatorului.
Organizatorul isi asuma responsabilitatea numai in ceea ce priveste acordarea premiului. 
Prin inscrierea fiecarui participant organizatorul concursului dobandeste toate drepturile de publicare a numelui si adresei respectivului participant, dreptul de radiodifuzare a numelui, adresei si imaginii sale, în orice conditii, fara alte consideratii sau plati.
 
Prezentul regulament de participare la concursul „Ghici ce iti aduce 2011!”este disponibil gratuit oricarui solicitant la sediul postului „ RadioZU” din Bucuresti, str. Maior Ghe. Sontu, nr 8, sector 1, Bucuresti, si pe website-ul www.radiozu.ro .
 
VIII. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
 
(1) Informarea persoanei vizate cu privire la 
a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;
d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.
 
(2) Dreptul de acces la date 
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
 
(3) Dreptul de interventie asupra datelor 
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
 
(4) Dreptul de opozitie 
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop.
În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
 
(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale 
Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:
a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a).
Respectându-se celelalte garantii prevazute de lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:
a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;
b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.
 
(6) Dreptul de a se adresa justitiei 
Fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plângere autoritatii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost încalcate.
Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia. Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul.
Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru.
Organizator,
S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L.
 
Pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru, GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) utilizează fișiere de tip cookie. Prin continuarea navigării pe site sau prin apăsarea butonului “Am înțeles”, sunteți de acord cu stocarea cookie-urilor primare și terțe. Mai multe informații găsiți în secțiunea Politica de Confidentialitate