Live

CONCURSURI

Concurs „Nu dormi, iubire!”: Radio ZU dă 10.000 de euro pentru cuplul care nu adoarme la film




Un film, 18 cupluri, 24 de ore și 10.000 de euro.


Hai cu iubirea ta la cinema! Sunteți în stare să vedeți filmul Titanic timp de 24 de ore, pe repeat? Dacă nu vi „se rupe” filmul, puteți câștiga 10.000 de euro.

Cuplurile care vor să-și pună iubirea și răbdarea la încercare se pot înscrie aici: https://radiozu.ro/nudormiiubire, în perioada 4 - 14 februarie. În urma selecției, vor rămâne în finală 18 cupluri care sunt provocate să rezite 24 de ore să se uite pe repeat la Titanic, fără să adoarmă, în sala VIP de la Cineplexx Băneasa. 

Arată-ne că dragostea bate somnul și poți pleca acasă cu marele premiu!

Campania se transmite 24 de ore în direct pe Radio ZU, începând cu 20 februarie, de la ora 7:00, până pe 21 februarie. Mai multe detalii găsești în regulament:

Regulamentul concursului
REGULAMENTUL CAMPANIEI PUBLICITARE
“Nu dormi, iubire!”



SECTIUNEA1 ORGANIZATOR/CONDITII GENERALE
Organizatorulcampaniei publicitare “Nu dormi, iubire!” este GRUPUL MEDIA CAMINA (GMC) S.R.L.,cu sediul social in Bucuresti, Bld. Ficusului, nr.44A, etaj 4, sector 1, Adresa de corespondenta: Radio ZU, Bucuresti, Sector 1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 89A, Et.4, inregistrata la Registrului Comertului sub nr. J40/13006/2002, avand CUI RO15081313, denumita in continuare „Organizator”.
 
Aria de desfasurare a campaniei publicitare: teritoriul Romaniei

Campania publicitara se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public in acord cu legislatia aplicabila in Romania  pe website-ul www.radiozu.ro.  

Procedura de derulare a campaniei publicitare conform regulilor din prezentul Regulament apartine Organizatorului este finala si obligatorie pentru toti participantii. Participarea la aceasta campanie publicitara implica acordul expres, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament si a regulamentului finalei campaniei.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe Campania publicitara in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace mass-media.

SECTIUNEA 2 PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI PUBLICITARE

Campania publicitara “Nu dormi, iubire!” se va desfasura in perioada 04.02.2025 - 21.02.2025 in cadrul programelor postului de radio “Radio ZU” si intr-o sala de cinema ce va fi indicata de Organizator pe parcursul Campaniei.
 
SECTIUNEA 3
CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PUBLICITARA/DESCALIFICAREA
La această campanie poate participa orice persoană fizică rezidentă în România (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români, cât şi străini), care a implinit varsta de 18 ani data începerii campaniei, posesoare a unei carti de identitate valide cu care isi poate dovedi ulterior identitatea. In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate Organizatorului de catre oricare dintre participanti si datele cuprinse in cartea de identitate, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei alte formalitati suplimentare fata de participanti.
 
Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula in mod justificat orice inscriere si/sau de a descalifica un participant care nu respecta cerintele prezentului Regulament si/sau ale regulamentului de participare la finala campaniei.
 
Participantii la acesta campanie publicitara au drepturile prevazute deRegulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27 aprilie 2016, cu modificarile si completarile ulterioare, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumite in cele ce urmeaza, impreuna, “GDPR”: dreptul de acces la datele personale prelucrate, de modificare si actualizare a acestor date si de stergere a datelor personale. Prin participarea la aceasta campanie publicitara, participantii sunt de acord ca datele lor personale sa fie prelucrate de catre Organizator cu respectarea prevederilor GDPR, astfel cum sunt specificate la sectiunea 9 din prezentul Regulament.
 
Prin inscrierea la Campania publicitara, participantii isi exprima consimtamantul explicit cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in scopul desfasurarii campaniei si a indeplinirii obligatiilor legale prevazute in sarcina Organizatorului. In situatia in care castigatorul desemnat refuza sa-si dea acordul pentru prelucrarea datelor personale, in scopurile sus-mentionate, premiul nu ii va putea fi oferit.Conform cerinţelor GDPR, Organizatorul, in calitate de Operator, are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de participantii la Campania publicitara.
 
Angajaţii Organizatorului precum şi membrii familiilor, rudele si afinii acestora până la gradul IV inclusiv precum si toate celelalte persoane implicate in acest proiect nu sunt eligibili si nu au dreptul să se înscrie si sa participe la campania publicitara.
 
Pentru participarea la finala campaniei si intrarea in posesia premiului, participantii/castigatorii desemnati vor prezenta Organizatorului cartea de identitate.
 
Prin inscrierea la Campania publicitara fiecare participant garanteaza:
-   ca are deplina si neafectata capacitate de folosinta si exercitiu (conform prevederilor legale aplicabile);
- ca are peste 18 ani si este posesor al unei carti de identitate valabile;
- ca detine acordul expres al partenerului sau pentru a-l inscrie inscrie in concurs, precum si pentru dezvaluirea datelor sale personale, in vederea prelucrarii de catre Organizator cu respectarea prevederilor GDPR astfel cum sunt specificate la sectiunea 9 din prezentul Regulament, cu scopul indeplinirii obligatiilor legale ce tin de desfasurarea campaniei si/sau acordarea premiului;
 
Prin inscrierea la Campania publicitara “Nu dormi, iubire!”, participantii isi exprima acordul implicit si expres ca numele, imaginea, fotografiile si materialele audiovizuale fixate in cadrul Campaniei sa fie radiodifuzate, comunicate public si exploatate de Organizator live si/sau inregistrat, in orice mod si in orice mediu de comunicare, in scopuri de promovare si exploatare a Campaniei si pentru activitatile de promovare a postului de radio “Radio ZU”, fara nici un fel de pretentii din partea participantilor.
 
 
 
SECTIUNEA 4 MECANISMUL CAMPANIEI PUBLICITARE
Pentru a participa la aceasta campanie in vederea castigarii premiului de 10.000 euro(valoare bruta), ascultatorii Radio ZU sunt invitati sa se inscrie in perioada 04.02.2025 - 14.02.2025 pe platforma dedicata inscrierilor  http://www.radiozu.ro/nudormiiubire.
 
Provocarile lansate de catre DJ-ii ZU in campania publicitara, pot fi comunicate, aduse la cunostinta participantilor, prin toate mijloacele de comunicare respectiv, postul de radio Radio ZU, pagina de web www.radiozu.ro, Whatsapp, Facebook, Instagram, precum si prin SMS.
 
Dintre cuplurile inscrise in campanie, un juriu format din Ana Maria Barbu, Adelina Mihalcea, Cristiana Larion si Mihai Morar va desemna maxim 36 de cupluri care vor accede in urmatoarea etapa a campaniei. Alegerea celor 36 de cupluri se va face pe baza unor criterii subiective ce tin de  entertainment si cresterea audientei postului de radio Radio ZU. 
 
In intervalul 10 februarie – 14 februarie 2025 si in data de 17 februarie 2025, in cadrul programelor Radio ZU se vor desfasura cate 3 concursuri pe zi pentru selectia cuplurilor care vor intra in finala pentru castigarea premului de 10.000 euro. La fiecare concurs vor participa cate doua dintre cele 36 de cupluri desemnate de juriul Radio ZU, care au acces in aceasta etapa a campaniei.
 
La finalul perioadei de selectie (17 februarie 2025), in functie de modul de indeplinire a provocarilor lansate de DJ-ii Radio ZU si cu aplicarea criteriilor subiective de entertainment si cresterea audientei postului de radio Radio ZU, vor fi desemnate maximum 18 cupluri finaliste ale campaniei “Nu dormi, iubire”. Membrii cuplurilor finaliste au obligatia, sub sanctiunea descalificarii, de a trimite Organizatorului la adresa de e-mail: [email protected] o fotocopie a actului de identitate, in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data la care au fost desemnati finalisti.
 
Finala campaniei “Nu dormi, iubire!” incepe in data de 20 februarie 2025 in cadrul programului Morning ZU si se incheie pe data de  21 februarie, dupa 24 de ore de la debut.
 
Cuplurile finaliste sunt provocate sa reziste timp de 24 de ore intr-o sala de cinema fara sa adoarma, in timp ce privesc/urmaresc filmul artistic Titanic, in continuu si in mod repetat timp de 24 de ore.
 
Un cuplu va fi descalificat si va parasi imediat sala de cinema daca unul dintre membri adoarme. De asemenea, un cuplu poate fi descalificat daca unul sau ambii membri nu respecta avertismentele primite de la Organizator, daca incearca orice forma de frauda sau daca nu respecta Regulamentul pentru participarea la finala campaniei, pe care il vor semna in mod obligatoriu inainte de a intra in sala. Refuzul de a semna regulamentul de participare la finala se sanctioneaza cu descalificarea cuplului. Pentru evitarea oricaror confuzii, Organizatorul este singurul in masura sa constate si sa declare intrarea in starea de somn (momentul in care adoarme) a persoanei in cauza, decizia Organizatorului fiind definitiva, fara drept de contestatie si cu aplicare imediata.
 
Daca la finalul intervalului de 24 de ore vor fi mai multe cupluri care au reusit sa duca la indeplinirea cerinta impusa de Organizator, departajarea acestora si desemnarea cuplului castigator se va face pe baza unor probe suplimentare de departajare, inclusiv decise ad hoc si in mod discretionar de Organizator.  Daca urmare a probelor de departajare exista mai multe cupluri la egalitate, acestea vor imparti in cote egale premiul campaniei.
 
Daca pana la finalul intervalului de 24 de ore Organizatorul constata ca niciunul dintre cupluri nu a reusit sa duca la indeplinire cerinta impusa de Organizator, va fi declarat castigator al premiului cuplul care a rezistat cel mai mult timp fara sa adoarma in intervalul celor 24 de ore.
 
SECTIUNEA 5 PREMIILE CAMPANIEI PUBLICITARE
Valoarea bruta a premiului oferit in cadrul campaniei “Nu dormi, iubire!” este de 10.000 euro. In cazul in care va exista un singur cuplu castigator, premiul se imparte in mod egal intre membrii cuplului castigator.
 
In cazul in care, ca urmare a egalitatii vor exista mai multe cupluri castigatoare, premiul campaniei se imparte in cote egale intre cupluri respectiv, membrii cuplurilor castigatoare.
 
Pe parcursul derularii campaniei, Organizatorul poate decide in orice moment acordarea unor premii suplimentare.
 
SECTIUNEA 6 ACORDAREA PREMIULUI
Plata premiului la valoarea neta se va face in termen de maxim 15 zile lucratoare prin virament bancar, in lei, la cursul de schimb euro/leu afisat de BNR la data efectuarii platii, la suma rezultata in lei urmand a fi calculat si retinut la sursa impozitul aferent premiului castigat datorat de castigator.
 
SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE
Campania promotionala se desfasoara in acord cu prevederile Codului fiscal, iar in acest sens impozitul datorat de castigatori aferent premiului castigat va fi retinut la sursa de Organizator din valoarea bruta a acestuia, castigatorul urmand a intra in posesia premiului la valoarea sa neta. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiul acordat, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
 
In cazul in care in termen de maxim 3 luni de la data castigarii premiului, castigatorul nu transmite datele necesare pentru inmanarea premiului, acesta pierde dreptul de a revendica premiul iar premiul ramane in posesia Organizatorului, acesta rezervandu-si dreptul de a-l folosi in orice scopuri doreste.
 
Premiul acordat nu poate fi inlocuit cu alte premii; in cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. Premiul respectiv se va mai atribui doar la dispozitia Organizatorului.
 
SECTIUNEA 8 OBSERVATII
Participantii la Campania publicitara “Nu dormi, iubire!” se obliga sa respecte prezentul Regulament.
Organizatorul isi asuma responsabilitatea numai in ceea ce priveste acordarea premiilor. Organizatorul concursului nu este raspunzator de plata altor cheltuieli colaterale la premiul câstigat, acestea cazând exclusiv în sarcina castigatorului, inclusiv taxe si/sau alte obligatii financiare.
 
Prin inscrierea fiecarui participant, Organizatorul dobandeste toate drepturile de publicare a numelui si prenumelui al respectivului participant, dreptul de radiodifuzare a numelui, si prezentare publica a imaginii sale, în orice conditii, fara alte consideratii sau plati.
 
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica (ex: oprirea curentului electric avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), operatori de telefonie mobila (ex: nefunctionarea intr-o anumita zona a tarii a retelei oricaruia dintre operatorii retelelor de telefonie mobila avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc (avand ca efect neprimirea mail-urilor expediate catre participanti etc).
 
Organizatorul nu este in niciun fel raspunzator pentru felul in care participantii transmit sau completeaza datele personale (nume, prenume, cnp, telefon si adresa de e-mail) pe oricare din documentele incheiate in cadrul campaniei publicitare. Eventualele reclamatii legate de desfasurarea campaniei si modul in care sunt acordate premiile vor fi facute la adresa Organizatorului, cel mai tarziu pana la incheierea acesteia. Reclamatiile ulterioare termenelor prevazute de Regulament nu vor fi luate in considerare.
 
Prezentul regulament de participare la Campania publicitara “Nu dormi, iubire!”, este disponibil gratuit oricarui solicitant la postul Radio ZU din Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti nr.89A, corp C1, etj. 4, sector 1 si pe website-ul www.radiozu.ro .
 
SECTIUNEA 9 DREPTURILE PERSOANEI VIZATE IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele cu caracter personal sunt prelucrate de catre Organizator in calitate de operator de date personale in intelesul GDPR.
In scopul derularii campaniei, Operatorul va lua masurile necesare pentru:
(1) Informarea persoanei vizate asupra urmatoarelor :
a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;
d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.
 
(2) Dreptul de acces la date
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
 
(3) Dreptul de interventie asupra datelor
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
 
 
(4) Dreptul de opozitie
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare.
În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop.
În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
 
(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:
a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a).
Respectându-se celelalte garantii prevazute de lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:
a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;
b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.
 
(6) Dreptul de a se adresa justitiei
Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia. Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul.
Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru.
Participantul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea competentă, în ipoteza în care considera că cererile sale nu au fost soluționate în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 2016/679 din 27 aprilie 2016.
 
(7) Dreptul de a se adresa Organizatorului
Drepturile descrise mai sus se pot exercita prin adresarea unei cereri scrise, sau in format electronic. Cererile adresate Organizatorului vor fi transmise la adresa din Bucuresti, B-dul Ficusului, nr. 44A, etaj 4, sau în format electronic, la adresa de e-mail [email protected].
Retragerea consimțământului de prelucrare a datelor cu caracter personal nu afectează cu nimic caracterul legal si temeinicia procesării datelor, de până în acel moment.
 
SECTIUNEA 10 SOLUTIONAREA LITIGIILOR 
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la campania publicitara se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti din Municipiul Bucuresti.
 
SECTIUNEA 11 INTRERUPEREA CAMPANIEI PUBLICITARE
Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.radiozu.ro
 
Prezentul Regulament a fost semnat astazi, data: 31.01.2025
 
 
ORGANIZATOR,
GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L.
 

Pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru, GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) utilizează fișiere de tip cookie. Prin continuarea navigării pe site sau prin apăsarea butonului “Am înțeles”, sunteți de acord cu stocarea cookie-urilor primare și terțe. Mai multe informații găsiți în secțiunea Politica de Confidentialitate