Regulament concurs "Goana dupa cumparaturi de Black Friday de la Flanco".
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
„Goana dupa cumparaturi de Black Friday de la Flanco”
Perioada de desfăşurare a campaniei: 18-20 noiembrie 2015
SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
Campania promoţională ” Goana dupa cumparaturi de Black Friday de la Flanco” (denumită în continuare “Campania”) este organizată de S.C.GRUPUL MEDIA CAMINA S.R.L.cu sediul social in Bucuresti, Bd Ficusului, nr.44A, etaj 4, sector 1, Adresa de corespondenta: Radio ZU din Bucuresti, DN1, 73-81, Cladirea 2, Et. 2, Sector 1, cod postal 013685,, inregistrata la Registrului Comertului sub nr. J40/13006/2002, avand CUI RO15081313, cont IBAN RO91BRDE450SV00996374500 la Banca BRD GSG SMCC, legal reprezentata de dna Elena Rodica Minculescu, in calitate de Director General GMC, avand notificarea inregistrata la ANSPDCSPcu numarul: 8913, detinatoare a postului de radio Radio ZU, numita in continuare „Organizator”
Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finală şi obligatorie pentru participanţi. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial prin întocmirea unui act adiţional la prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare în termen de 24 de ore după anunţul prealabil de prezentare al acestor modificări.
SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE
3.1 Aria de desfasurare a campaniei publicitare: teritoriul Romaniei, pe postul de radio Radio ZU.
3.2.Campania publicitara se va desfasura de catre OrganizatorS.C.GRUPUL MEDIA CAMINA S.R.L.
4. SECTIUNEA DREPTUL DE PARTICIPARE
Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/reşedinţa în România, cu vârsta minima de 14 ani, împliniţi până la data începerii Campaniei şi care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţi”).
Nu sunt eligibili pentru a participa la Campanie participanti ce sunt angajaţiai ai SC Grup Media Camina si/sau S.C. Flanco S.A.
Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.
Campania publicitara se va desfasura conform prezentului Regulament Oficial, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public in acord cu legislatia aplicabila in Romania pe website-ul www.radiozu.ro.
Decizia de derulare a Campaniei publicitare conform regulilor din prezentul Regulament Oficial este finala si obligatorie pentru participanti.
Participarea la aceasta Campanie publicitara implica acordul expres, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament de catre toti participantii la Campanie.
Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe Campania publicitara in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace mass-media.
SECTIUNEA 5. PERIOADA DE DESFASURARE CAMPANIE PUBLICITARA
Campania publicitara “Goana dupa cumparaturi de Black Friday de la Flanco” se va desfasura in zilele de: 18-20 noiembrie 2015, la Radio ZU in cadrul emisiunii Morning ZU.
SECTIUNEA 6. CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PUBLICITARA, DESCALIFICAREA
Participarea la Campania publicitara a participantilor atrage dupa sine acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve, de catre acestia a prezentului Regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de participanti.
La această Campanie poate participa orice persoană fizică rezidentă în România (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români, cât şi străini), care a implinit varsta de 14 ani pana la 18 noiembrie 2015 (data începerii Campaniei), posesoare a unei carti de identitate valide, cu care isi poate dovedi ulterior identitatea.
In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate Organizatorului (de catre oricare dintre participanti) si documentele puse la dispozitie de catre participanti, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei formalitati inaintea participantilor.
Participantii la acesta Campanie publicitara au drepturile prevazute de Legea 677/2001: dreptul de acces la datele personale prelucrate, de modificare si actualizare a acestor date si de stergere a datelor personale. Exercitarea acestor drepturi se face printr-o cerere scrisa, pe adresa S.C. Grupul Media Camina S.R.L.
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată, S.C. Grupul Media Camina S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de participantii la Campania publicitara.
Nu este permisa participarea la aceasta Campanie publicitara a angajaţilor Organizatorului, sau ai companiei S.C. Flanco Retail S.A., precum si rudele de gradul I (copii si parinti) si sotul/ sotia celor mentionati mai sus.
Prin inscrierea la Campania publicitara fiecare participant garanteaza:
- ca are deplina si neafectata capacitate de folosinta si exercitiu (conform prevederilor legale aplicabile); ca are peste 14 ani si este posesor al unui act de identitate valabil.
- ca este posesor al unui act de indentitate (buletin de identitate, carte de identitate);
Participarea la Campania publicitara “Goana dupa cumparaturi de Black Friday de la Flanco” implica acceptarea ca numele participantilor si castigatorilor sa poata fi facute publice si folosite in scop publicitar fara nici un fel de pretentii din partea participantilor. Pentru identificare, castigatorii vor prezenta un document de identitate: pasaport, buletin de identitate sau carte de identitate.
SECTIUNEA 7. MECANISMUL DE CAMPANIE PUBLICITARA ON AIR
Campania are doua etape: etapa de selectie a finalistilor si etapa de concurs organizat vineri, 20 noiembrie de Black Friday in Magazinul Flanco Promenada. Etapa de selectie a finalistilor se desfasoara in zilele de 18 si 19 noiembrie 2015 in cadrul Programului Morning ZU. La indemnul realizatorilor Morning ZU, ascultatorii sunt invitati sa trimita prin sms la 1815 numele unui produs pe care si-l doresc de Black Friday de la Flanco. Produsele pot fi alese de pe site-ul www.flanco.ro
In zilele de 18 si 19 noiembrie, selectia zilnica a cate 5 finalisti se face in ordinea primirii SMS-urilor, respective primele 5 sms-uri primite la 1815 care contin un text ce desemneaza un obiect aflat in portofoliul de oferte ale magazinului Flanco, imediat dupa lansarea concursurlui de catre realizatorii Morning ZU. Finalistii desemnati primesc cate un voucher de 300 lei net valabil la achizitia de produse din magazinele Flanco in perioada 23-28 noiembrie si sunt invitati sa participe la a doua etapa de concurs.
A doua etapa de concurs: In cadrul emisiunii Morning ZU de vineri, 20 noiembrie 2015, se organizeaza cursa “Goana dupa cumparaturi de Black Friday de la Flanco”. Mecanismul acestei curse: IN intervalul 07:00-09:00 finalistii sositi la magazinul Flanco din mall Promenada, Bucuresti, dupa validarea participarii la a doua etapa de concurs in baza unui act de identitate personal si valid, se aliniaza la linia de start, asa cum este indicata de organizatori. Fiecarui finalist ii este asignat un perimetru de aproximativ 1/1 m incadrat vizibil cu banda colorata. La startul “Goanei dupa cumparaturi de Black Friday de la Flanco” finalistii au la dispozitie 60 de secunde in care sa isi aleaga din magazinul Flanco din Promenada Mall produse in valoare de 2000 lei. La finalul celor 60 secunde, vor mai avea de ales cate un pachetel cu un produs surpriza, a carui valoare nu o cunosc. Se vor calcula preturile produselor alese de fiecare finalist in parte + valoarea produsului surpriza.
Persoana care reuseste sa puna perimetrul dedicat produse a caror valoare insumata cu cea a produsului din pachetul surpriza cel mai aproape de suma de 2000 lei, fara sa o depaseasca, ramane cu produsele alese.
Daca toti finalistii depasesc bugetul alocat, va fi considerat castigatoare persoana care a achizitionat produse de valoarea cea mai apropiata bugetului alocat. Daca sunt 2 persoane care achizitioneaza de aceeasi suma produse, se va recurge la o proba de departajare- se va lua un produs din magazinul Flanco iar ei vor trebui sa dea pretul corect. Cel care dau pretul corect, sau este cel mai apropiat de acesta, va castiga. In caz de egalitate, procedura se reia.
In cazul in care unul dintre cei 5 finalisti din fiecare zi alesi in prima etapa de concurs nu poate participa la a doua etapa, acesta este inlocuit de urmatoarea persoana disponbila care a trimis SMS de inscriere in concurs in ziua respectiva
In plus, in cadrul emisiuniii din data de 20 noiembrie 2015, Ascultatorii Radio ZU sunt nvitati de catre Realizatorii emisiunii Morning ZU, sa raspunda provocarilor propuse de catre organizatorii Morning ZU pentru castigarea urmatoarelor doua premii:
Tableta Samsung Tab3 T113, 7", 8GB, Quad-Core, Negru si oTelefon mobil Allview V1 Viper L, 8GB, Dual SIM, Negru.
Validarea castigatorilor se va face ulterior prin trimiterea pe email [email protected]/[email protected]ori prin fax la nr. 021/ 409.19.02 a unui act de identitate. Persoana desemnata in direct la Radio ZU ca fiind castigatoare va fi contactata din nou, off-air, de catre Organizator in termen de 2 (doua) zile lucratoare, pentru a stabili detaliile de intrare in posesia premiilor.
Premiile castigate in data de 20 noiembrie on air de catre ascultatori, respectiv un telefon mobil Tableta Samsung Tab3 T113, 7", 8GB, Quad-Core, Negru si oTelefon mobil Allview V1 Viper L, 8GB, Dual SIM, Negru, vor fi trimise la adresele indicate de catre castigatori in termen de 30 zile lucratoare.
SECTIUNEA 8. PREMIILE CAMPANIEI PUBLICITARE. VALOAREA ACESTORA
Valoarea totala a premiilor:
- 10 (zece) vouchere de cumparaturi de la Flanco in valoare de 300 lei (trei sute) lei fiecare, castigate in urma concursului on air din zilele de 18 si 19 noiembrie descris la sectiunea 7
- 1 (unu) premiu – produse in valoare de maxim 2.000 lei, castigat in urma concursului din magazinul Flanco din Promenada din data de 20 noiembrie, descris la sectiunea 7
- Tableta Samsung Tab3 T113, 7", 8GB, Quad-Core, Negru si oTelefon mobil Allview V1 Viper L, 8GB, Dual SIM, Negru, castigate in data de 20 noiembrie in cadrul emisiunii Monring ZU.
SECTIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR SI OBLIGATIILE
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa trimita Organizatorului, in aceeasi zi in care a fost anuntat ca este castigator prin e-mail la adresele:
[email protected]/[email protected]ori prin fax la nr. 021/ 409.19.02.
Castigatorul este sunat de catre un reprezentant al Organizatorului in aceeasi zi lucratoare in care a fost declarat castigator, cu aceasta ocazie fiind confirmate detaliile premierii (modalitatea transmiterii premiului etc.).
Castigatorii voucherelor in valoare de 300 lei vor intra in posesia voucherelor de cumparaturi de la Flanco in 5 zile lucratoare de la data desemnarii drept castigator, unde Organizatorul va comunica fiecarui castigator seria Voucherului Flanco castigat. Astfel, fiecare castigator va primi de la Organizator un document prin care i se aloca si comunica seria de identificare a Voucherului Flanco castigat. Partile agreeaza ca acest document poate fi comunicat inclusiv prin posta electronica (e-mail). In situatia in care acest document este transmis prin posta electronica (mesaj e-mail), acesta va fi considerat valabil transmis si primit incepand cu data expedierii de catre Organizator. Pentru celeritatea comunicarii nu este necesara atasarea unei semnaturi digitale/electronice autorizate la mesajele e-mail pentru ca acestea sa fie valabil comunicate intre ele.
Conditiile de utilizare ale voucherelor sunt:
- Perioada de utilizare a voucherului este 23-28 noiembrie
- Un voucher se foloseste pentru achitarea unui singur produs
- Voucherul se cumuleaza cu alte campanii in desfasurare
- Voucherul poate fi folosit pentru cumparaturi doar in magazinele Flanco
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
SECŢIUNEA 10. TAXE ŞI IMPOZITE
Organizatorul se obliga sa achite impozitul aferent premiului final, produse in valoare de 5.000 lei conform prevederilor de impozitare a premiilor ce depasesc suma de 650 lei. In situatia de fata, impozitul de 16% va fi platit pentru premiile castigate in data de 20 noiembrie de catre o singura persoana din cei 10 finalisti, respectiv pentru produsele subsumate premiului cel mare, ce se pot apropia de valoarea de 2000 lei.
SECTIUNEA 11. OBSERVATII
Participantii la Campania publicitara “Goana dupa cumparaturi de Black Friday de la Flanco”, se obliga sa respecte prezentul Regulament Oficial. În cazul nerespectarii prezentului Regulament Oficial de Campanie publicitara premiul câstigat nu se va acorda.
Prin inscrierea fiecarui participant Organizatorul Campaniei publicitare dobandeste toate drepturile de publicare a numelui si adresei respectivului participant, dreptul de radiodifuzare a numelui, adresei si imaginii sale, în orice conditii, fara alte consideratii sau plati.
Prezentul Regulament Oficial de participare la Campania publicitara “Goana dupa cumparaturi de Black Friday de la Flanco”, este disponibil gratuit oricarui solicitant la sediul postului Radio ZU” din Bucuresti, DN1, 73-81, Cladirea 2, Et. 2, Sector 1, cod postal 013685, Bucuresti si pe website-ul www.radiozu.ro. Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli suplimentare.
Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor câştigate în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite în cadrul prezentei Campanii.
SECŢIUNEA 12. RESPONSABILITATE
Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea şi nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenţa principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiului de către câştigător, Organizatorul este eliberat de orice obligaţie faţă de participantul câştigător.
În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda/anula oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea premiului şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.
Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de orice tentativă care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Încercarea de fraudă va rezulta în descalificarea respectivului consumator şi implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECŢIUNEA SECTIUNEA 13. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
(1) Informarea persoanei vizate
a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;
d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.
(2) Dreptul de acces la date
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
(3) Dreptul de interventie asupra datelor
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
(4) Dreptul de opozitie
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop.
În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:
a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a).
Respectându-se celelalte garantii prevazute de lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:
a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;
b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.
(6) Dreptul de a se adresa justitiei
Fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plângere autoritatii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost încalcate.
Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia. Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul.
Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbre.
SECŢIUNEA 14. ÎNCETAREA CAMPANIEI
Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.
*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră, confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.
Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 şi 1083 Codul Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.
SECŢIUNEA 15. LITIGII
Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.
Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe următoarele adresă: „ Radio ZU” din Bucuresti, DN1, 73-81, Cladirea 2, Et. 2, Sector 1, cod postal 013685, Bucuresti, Romania, prin email la si pe website-ulwww.radiozu.ro
SECŢIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL
Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfăşurare al campaniei promoţionale este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant printr-o solicitare scrisă către –S.C.GRUPUL MEDIA CAMINA S.R.L., Adresa de corespondenta: „ Radio ZU” „ Radio ZU” din Bucuresti, DN1, 73-81, Cladirea 2, Et. 2, Sector 1, cod postal 013685, Bucuresti, Bucuresti sau prin email la si pe website-ul www.radiozu.ro .
Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, va fi anunţată public de Organizator cu cel puţin 24 (douazecisipatru) de ore înainte de intrarea în vigoare a modificărilor, anunţul va fi făcut in cadrul programelor Radio ZU si pe site-ul www.raiozu.ro.
Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007 şi a fost semnat în 3 exemplare originale, astăzi 05/05/2014, data autentificării de către Notarul Public pentru S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA S.R.L.
Organizator
S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA S.R.L.
Elena Minculescu – in calitate de Director General