Live

CONCURSURI

Câștigă o centrală termică Ariston Alteas One


Omul gospodar își face iarna car, iar primăvara câștigă o centrală termică inteligentă în direct la ZU. Modelul Ariston Alteas ONE a fost testat în cele mai grele condiții, făcând față cu succes temperaturilor extrem de joase din Groenlanda. Poți să te convingi de asta urmărind povestea #AristonComfortChallenge.

Alteas ONE este vârful de gamă al noii generații de centrale termice în condensare de la Ariston, cu panou frontal din sticla neagra securizata, ecran LCD tactil și mereu pregatită pentru controlul de la distanță prin aplicația Ariston NET și modulul Wi-Fi integrat.

Cum faci ca să îți asiguri confortul termic indiferent de vreme? Uite: avem un cub de gheață epic de 400 kg, o centrală Ariston Alteas ONE și pe Popescu și Flick. Dacă ghicești câte kg rămân din cub până la finalul concursului ești tare! Ascultă-i pe Popescu și Flick în fiecare zi de la 16:00. Ei dau start concursului și îți dau toate detaliile.

E simplu. Dacă ghicești câte kilograme de gheață rămân până la final, 18 aprilie, ora 18:00, o centrală inteligentă primești! De la Ariston și Radio ZU.


Regulamentul concursului
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PUBLICITARE
“Provocarea ARISTON “
Perioada de desfasurare a campaniei publicitare este: 15-18 aprilie 2019

SECTIUNEA1 ORGANIZATORI/CONDITII GENERALE
Organizatorii campaniei publicitare “Provocarea ARISTONsunt:
 
ARISTON THERMO ROMANIA SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Polona nr. 68-72 E, sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/247/2002, CUI RO14390493, reprezentata prin Catalin Draguleanu,in calitate de Organizator, denumita in continuare“Organizator”
si
GRUPUL MEDIA CAMINA S.R.L.,cu sediul social in Bucuresti, B-dul Ficusului, nr.44A, etaj 4, sector 1, Adresa de corespondenta: Radio ZU, Bucuresti, Sector 1, DN1 Bucuresti-Ploiesti, 73-81, Victoria Park – Corp B, Et.2, inregistrata la Registrului Comertului sub nr. J40/13006/2002, avand CUI RO15081313, in calitate de Co-organizator, denumita in continuare „Co-organizator”

Aria de desfasurare a campaniei publicitare:teritoriul Romaniei

Campania publicitara se va desfasura de catre Organizator prin intermediul                                     Co-organizatorului.Campania publicitara se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public in acord cu legislatia aplicabila in Romania  pe website-ul www.radiozu.ro.  

Procedura de derulare a campaniei publicitare conform regulilor din prezentul Regulament apartine Organizatorului, este finala si obligatorie pentru toti participantii.

Participarea la aceasta campanie publicitara implica acordul expres, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament de catre toti participantii la campanie.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe sau prelungi Campania publicitara in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace mass-media.

SECTIUNEA 2 PERIOADA DE DESFASURARE CAMPANIE PUBLICITARA

Campania publicitara “Provocarea ARISTON” se va desfasura in perioada 15-18.04.2019, la Radio ZU, in cadrul programului “Popescu si Flick”.
Scopul campaniei publicitare este acela de a promova brandul ARISTON.
SECTIUNEA 3
CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PUBLICITARA/DESCALIFICAREA
Inscrierea la Campania publicitara a participantilor prin transmiterea de mesaje SMS la numarul de telefon indicat de Co-organizator atrage dupa sine acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve, de catre acestia, a prezentului Regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de catre participanti.
La această campanie poate participa orice persoană fizică rezidentă în România (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români, cât şi străini), care a implinit varsta de 18 ani la data începerii campaniei, posesoare a unei carti de identitate valide, cu care isi poate dovedi ulterior identitatea.
In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate de catre oricare dintre participanti, Organizatorului si/sau Co-organizatorului si documentele puse la dispozitie de catre acestia, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei alte formalitati suplimentare fata de participanti. Organizatorul si/sau Co-organizatorul isi rezerva dreptul de a anula, in mod justificat, orice inscriere care nu respecta cerintele prezentului Regulament.
Participantii la acesta campanie publicitara au drepturile prevazute in Regulamentul UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de 27 aprilie 2016, cu modificarile si completarile ulterioare, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumite in cele ce urmeaza “GDPR”: dreptul de acces la datele personale prelucrate, de modificare si actualizare a acestor date si de stergere a datelor personale. Prin participarea la aceasta campanie publicitara, participantii sunt de acord ca datele lor personale sa fie folosite de catre Organizator/Co-organizator pentru activitatile care implica desfasurarea campaniei cu respectarea prevederilor GDPR, astfel cum sunt prevazute in sectiunea 9 din prezentul Regulament care implica desfasurarea campaniei.
Castigatorilor desemnati li se va cere sa-si exprime consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, in scopul desfasurarii campaniei, a atriburii premiului, a indeplinirii obligatiilor legale a Organizatorului si/sau ale Co-organizatorului.In situatia in care castigatorul refuza sa-si dea acordul pentru prelucrarea datelor personale, in scopurile sus-mentionate, premiul nu ii va putea fi oferit.
Conform cerinţelor GDPR, Organizatorul si Co-organizatorul, in mod independent, unul fata de celalalt, in calitate de Operatori, au obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de participantii la Campania publicitara.
Angajaţii Organizatorului si ai afiliatilor acestuia (inclusiv tertii subcontractanti implicati in organizarea si desfasurarea campaniei) si ai Co-organizatorului, precum si şi membrii familiilor, rudele si afinii acestora până la gradul IV inclusiv precum si toate celelalte persoane implicate in acest proiect nu sunt eligibili si nu au dreptul să se înscrie si sa participe la campania publicitara.
Pentru identificare si intrarea in posesia premiului, castigatorii desemnati vor prezenta Organizatorului cartea de identitate.
Prin inscrierea la Campania publicitara fiecare participant garanteaza:
-   ca are deplina si neafectata capacitatea de folosinta si exercitiu (conform prevederilor legale aplicabile);
- ca are peste 18 ani si este posesor al unui act de identitate valabil.
Participarea la Campania publicitara “Provocarea ARISTON” implica acceptarea ca numele, imaginea, fotografiile si/sau materialele filmate cu castigatorii sa poata fi facute publice si folosite de catre Organizator pentru activitatile viitoare de marketing, cu respectarea prevederilor GDPR, fara nici un fel de pretentii din partea participantilor.
SECTIUNEA 4 MECANISMUL DE CAMPANIE PUBLICITARA
In perioada 15-18 aprilie, in cadrul emisiunii Popescu si Flick, ascultatorii vor fi invitati sa raspunda provocarii ARISTON Romania. Organizatorul va monta un cub de 400 kg in show-room-ul ARISTON Romania, str. Polona nr. 68-72, iar ascultatorii vor fi invitati sa trimita prin SMS la numarul 1815 (tarif normal in retelele: Orange, Vodafone si Telekom) cuvantul “Ariston” si raspunsul la intrebarea: Cate kilograme de gheata credeti ca vor ramane din acest cub pana joi, 18 aprilie, ora 18:00. Temperatura din camera in care se afla cubul poate fi influentata de conditii meteo exterioare, precum si de alti factori necontrolabili din interiorul incaperii, cum ar fi: frecventa deschiderii usii, numarul de persoane care patrund in incapere, oprirea curentului, etc. Campania promotionala nu are la baza calculul exact al dezghetarii cubului prin aplicarea legilor fizicii in conditii si factori de timp exact stabiliti si care se gasesc in control complet al Organizatorului, ci rezultatul poate depinde de variabile neaflate in totalitate in controlul Organizatorului.
Numarul exact de kilograme ramase din cubul de gheata va fi vizibil live in fiecare zi pe Facebook-ul Organizatorului (https://www.facebook.com/Ariston.Romania/) si al Co-organizatorului (https://www.facebook.com/radiozu/), in timpul emisiunii Popescu si Flick.
De asemenea, in data de 18 aprilie, la ora 17:50, cubul de gheata va fi vizibil live pe Facebook-ul Organizatorului si al CO-organizatorului, pana la ora 18:00, ora la care concursul se va incheia si se va arata in filmare cantarul si numarul final de kg la care a ajuns cubul de gheata la momentul incheierii concursului.  
Premiul acestei campanii consta intr-o Centrala Ariston Alteas One 24 kW (ce include termostat Ariston CUBE cu fir, sonda de exterior si kit de evacuare) si va fi oferit celui care aproximeaza cat mai bine numarul de kilograme de gheata ce vor rezista pana la finalul campaniei (joi, 18 aprilie, ora 18). In cazul in care sunt mai multi ascultatori care aproximeaza cu aceeasi diferenta minima (in plus sau in minus) pentru alegerea castigatorului se foloseste platforma www.random.org. Fiecare ascultator care a aproximat cu aceeasi cea mai mica diferenta numarul de kilograme ramese din cubul de gheata primeste un numar de ordine corespunzator datei la care s-a inscris in concurs cu raspunsul finalist. Primul cel mai apropiat raspuns primeste numarul de ordine 1, al doilea cel mai apropiat raspuns primeste numarul de ordine 2 si asa mai departe, in functie de cati finalisti (persoane care au apreciat la aceeasi minima diferenta numarul de kilograme ramase) exista.
Vor fi luate in considerare ca fiind valide doar sms-urile primite intr-un interval de 10 minute de la semnalul de concurs dat de catre realizatorii Popescu si Flick in fiecare zi de promotie si doar primul sms trimis de pe acelasi numar de telefon, in intervalul de timp dat, in fiecare zi. O persoana poate sa trimita zilnic raspunsul la intrebarea “Cate kg de gheata credeti ca vor ramane pana la final”, dar va fi validat ca fiind inscris in finala doar primul raspuns trimis prin sms la 1815 de la momentul semnalului de concurs dat de catre Popescu si Flick in fiecare zi in care va participa.
Castigatorul centralei Ariston Alteas One va fi anuntat public in emisiunea Popescu si Flick din data de 19 aprilie, emisiune ce va fi difuzata din Showroom-ul ARISTON THERMO Romania.
Persoana desemnata in direct la Radio ZU ca fiind castigatoare va fi contactata de catre Organizatorpe numarul de telefon furnizat de acesta, pentru a stabili detaliile de intrare in posesia premiului castigat.
In extragerea castigatorului vor intra totii Participantii care indeplinesc conditiile stipulate in prezentul Regulament.
 
Se va alege un castigator si 3 rezerve. Castigatorul initial va fi contactat de maximum 3 ori in 1 zilucratoare. In cazul in care nu raspunde, se va trece la prima rezerva la care se va aplica aceeasi modalitate de contactare, urmand aceeasi procedura pentru urmatoarele doua reserve in cauzl in care nu se poate lua legatura cu niciunul dintre cei selectati. In cazul in care castigatorul nu este validat, iar ulterior niciuna dintre cele 3 rezerve nominalizate pentru premiul respectiv nu poate fi validata, premiul va ramane in posesia organizatorului.  
 
In cazul in care castigatorul nu este validat, iar ulterior niciuna dintre cele 3 rezerve nominalizate pentru premiul respectiv nu poate fi validata, premiul va ramane in posesia organizatorului.
Un participant poate castiga o singura data in cadrul acestei Campanii publicitare. De asemenea, daca numele si prenumele nu corespund cu datele din actul de identitate al persoanei desemnate castigatoare, premiul nu se acorda si nu se reporteaza.
SMS-ul transmis de către participant va fi taxat în conformitate cu planul tarifar al abonamentului/cartelei deţinute.
SECTIUNEA 5 PREMIILE CAMPANIEI PUBLICITARE.
Premiile prezentei promotii constau in:
- 1 centrala ARISTON Alteas One 24kw* in valoare de 4.502 Lei cu TVA inclus; *centralele Alteas One include termostatul CUBE cu fir pentru aplicatia Ariston Net si sunt livrate impreuna cu: sonda externa si kitul de evacuare. Toate costurile adiacente aferente functionarii centralei, precum instalatia, montajul, autorizarea de functionare, etc, intra in grija exclusiva a castigatorului.
 
SECTIUNEA 6  ACORDAREA PREMIULUI
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa trimita Co-Organizatorului, in aceeasi zi in care a fost anuntat ca este castigator, la adresa de e-mail: [email protected], numele, prenumele, CNP-ul si numarul de telefon la care poate fi contactat.
Datele transmise de catre castigatorul desemnat, Co-organizatorului respectiv, numele, prenumele, CNP-ul si numarul de telefon, vor fi trimise de catre Co-organizator, Organizatorului, urmand ca acesta sa intre in legatura cu castigatorul pentru a stabili conditiile in care i se va inmana premiul.
Castigatorul nu va putea transfera premiul catre o alta persoana.
Premiul va fi trimis castigatorului  in termen de 30 zile lucratoare, prin curier privat, impreuna cu un proces-verbal de predare-primire. Refuzul de a semna orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului catre castigator conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului.
 
SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE
Campania promotionala se desfasoara in acord cu prevederile Codului fiscal, iar in acest sens, impozitul datorat de Castigator aferent premiului castigat va fi calculat si retinut la sursa de Organizator. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiul acordat, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
SECTIUNEA 8. OBSERVATII
Participantii la Campania publicitara “Provocarea ARISTON” se obliga sa respecte prezentul Regulament oficial. În cazul nerespectarii prezentului regulament de Campanie publicitara premiul câstigat nu se va acorda.
Organizatorul isi asuma responsabilitatea numai in ceea ce priveste acordarea premiilor.
Prin inscrierea fiecarui participant, Organizatorul si/sau Co-organizatorul dobandesc toate drepturile de publicare a numelui si prenumelui al respectivului participant, dreptul de radiodifuzare a numelui, si prezentare publica a imaginii sale, în orice conditii, fara alte consideratii sau plati.
Organizatorul si/sau Co-organizatorul nu raspund pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica (ex: oprirea curentului electric avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat, etc.), operatori de telefonie mobila (ex: nefunctionarea intr-o anumita zona a tarii a retelei oricaruia dintre operatorii retelelor de telefonie mobila avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc (avand ca efect neprimirea mail-urilor expediate catre participanti etc).
Organizatorul si/sau Co-organizatorul nu sunt in niciun fel raspunzatori pentru felul in care participantii transmit sau completeaza datele personale (nume, prenume, cnp, telefon, adresa de livrare a premiului si adresa de e-mail) pe oricare din documentele incheiate in cadrul campaniei publicitare. Eventualele reclamatii legate de desfasurarea campaniei si modul in care sunt acordate premiile vor fi facute la adresa Organizatorului, cel mai tarziu pana la incheierea acesteia, respectiv pana la data de 18.04.2019. Reclamatiile ulterioare termenului prevazut de Regulament nu vor fi luate in considerare.
Castigatorul nu are posibilitatea primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte si/sau servicii a premiului si nici dreptul de a cere schimbarea acestuia, in niciun fel.
Prezentul regulament de participare la Campania publicitara “Provocarea ARISTON”, este disponibil gratuit oricarui solicitant la sediul postului „ Radio ZU” din Bucuresti, DN1, 73-81, Cladirea 2, Et. 2, Sector 1, cod postal 013685, Bucuresti, si pe website-ul www.radiozu.ro .
SECTIUNEA 9 DREPTURILE PERSOANEI VIZATE IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Datele cu caracter personal sunt prelucrate atat de catre Organizator, cat de si de catre Co-organizator, acestia avand calitatea de operator de date personale in intelesul GDPR, conform prezentului Regulament si in raport de datele cu caracter personal ale participantilor la campanie ce urmeaza sa fie prelucrate de fiecare dintre ei.
Datele cu caracter personal care vor fi prelucrate vor consta in: nume, prenume, cod numeric personal, adresa de email, adresa de corespondenta pentru livrarea premiului.
Datele personale sunt prelucrate in scopul desfasurarii campaniei, a atribuirii premiilor, a indeplinirii obligatiilor legale (de exemplu, prevederile legale in materie financiar-contabila aplicabile Organizatorului) si a protejarii intereselor legitime (asigurarea dreptului la aparare in instanta).
Durata de stocare a datelor cu caracter personal este de 5 ani.
La expirarea perioadei de stocare, datele cu caracter personal vor fi sterse/distruse de pe mijloacele de prelucrare si stocare.
In scopul derularii campaniei, Operatorii (individual si/sau in comun) vor lua masurile necesare pentru:
(1) Informarea persoanei vizate asupra urmatoarelor :
a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;
d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.
 
(2) Dreptul de acces la date
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
 
(3) Dreptul de interventie asupra datelor
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
 
(4) Dreptul de opozitie
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare.
În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.


Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop.
În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
 
(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:
a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a).
Respectându-se celelalte garantii prevazute de lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:
a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;
b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.
 
(6) Dreptul de a se adresa justitiei
Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia. Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul.
Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru.
Participantul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea competentă, în ipoteza în care considera că cererile sale nu au fost soluționate în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 2016/679 din 27 aprilie 2016.
(7) Dreptul de a se adresa Organizatorului si/sau Co-organizatorului
Drepturile descrise mai sus se pot exercita prin adresarea unei cereri scrise, sau in format electronic, dupa caz, catre Organizator, sau catre Co-organizator.
Cererile adresate Organizatorului vor fi transmise la adresa din la sediul Organizatorului, din Bucuresti, Str. Polona nr. 68-72 E, sector 2, e-mail: [email protected] 
Cererile adresate Co-organizatorului vor fi transmise la adresa din Bucuresti, B-dul Ficusului, nr. 44A, etaj 4, sau în format electronic, la adresa de e-mail: [email protected]
Retragerea consimțământului de prelucrare a datelor cu caracter personal nu afectează cu nimic caracterul legal si temeinicia procesării datelor, de până în acel moment.
 
 
SECTIUNEA 11 SOLUTIONAREA LITIGIILOR 
Eventualele litigii aparute intre Organizatori si participantii la campania publicitara se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti din Bucuresti.
SECTIUNEA 12 INTRERUPEREA CAMPANIEI PUBLICITARE
Campania publicitara va putea fi intrerupta doar in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorilor, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.radiozu.ro
Prezentul Regulament Oficial a fost incheiat si semnat astazi, 12.04.2019.
 
Organizator                                                                     Co-Organizator
ARISTON THERMO ROMANIA SRL                       GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L.




Pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru, GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) utilizează fișiere de tip cookie. Prin continuarea navigării pe site sau prin apăsarea butonului “Am înțeles”, sunteți de acord cu stocarea cookie-urilor primare și terțe. Mai multe informații găsiți în secțiunea Politica de Confidentialitate