REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PUBLICITARE
“10 Days of Christmas “
Perioada de desfasurare a campaniei publicitare este: 10-21 decembrie
SECTIUNEA 1 ORGANIZATORI/CONDITII GENERALE
Organizatorii campaniei publicitare “ 10 Days of Christmas” sunt:
S.C. FERRATUM ROMANIA I.F.N. S.A., cu sediul in Bucuresti, Soseaua Virtutii, nr. 19D, sector 6, cod fiscal 32208795, inregistrata la ONRC cu nr. J40/11023/2013, avand contul bancar nr. RO77 RZBR 0000 0600 1797 6696 deschis la RAIFFEISEN BANK, reprezentata legal prin TURCAU FLAVIU, avand functia de COUNTRY MANAGER, in calitate de Organizator, denumita in continuare “Organizator”
si
GRUPUL MEDIA CAMINA S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Bd Ficusului, nr.44A, etaj 4, sector 1, Adresa de corespondenta: Radio ZU, Bucuresti, Sector 1, DN1 Bucuresti-Ploiesti, 73-81, Victoria Park – Corp B, Et.2, inregistrata la Registrului Comertului sub nr. J40/13006/2002, avand CUI RO15081313, in calitate de Co-organizator, denumita in continuare „Co-organizator”
Aria de desfasurare a campaniei publicitare: teritoriul Romaniei
Campania publicitara se va desfasura de catre Organizator prin intermediul Co-organizatorului. Campania publicitara se va desfasura conform prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public in acord cu legislatia aplicabila in Romania pe website-ul www.radiozu.ro.
Procedura de derulare a campaniei publicitare conform regulilor din prezentul Regulament apartine Organizatorului, este finala si obligatorie pentru toti participantii.
Participarea la aceasta campanie publicitara implica acordul expres, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament de catre toti participantii la campanie.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe Campania publicitara in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace mass-media.
SECTIUNEA 2 PERIOADA DE DESFASURARE CAMPANIE PUBLICITARA
Campania publicitara “10 Days of Christmas” se va desfasura in perioada 10-21 decembrie 2018, la Radio ZU, in cadrul programului “Flick si Popescu”.
Scopul campaniei publicitare este acela de a promova brandul si produsele FERRATUM.
SECTIUNEA 3
CONDITII DE PARTICIPARE LA CAMPANIA PUBLICITARA/DESCALIFICAREA
Inscrierea la Campania publicitara a participantilor prin transmiterea de sms la numarul 1815 indicat de Co-organizator atrage dupa sine acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve, de catre acestia, a prezentului Regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de catre participanti.
La această campanie poate participa orice persoană fizică rezidentă în România (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români, cât şi străini), care a implinit varsta de 18 ani data începerii campaniei, posesoare a unei carti de identitate valide, cu care isi poate dovedi ulterior identitatea.
In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate de catre oricare dintre participanti, Organizatorului si/sau Co-organizatorului si documentele puse la dispozitie de catre acestia, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei alte formalitati suplimentare fata de participanti. Organizatorul si/sau coorganizatorul isi rezerva dreptul de a anula, in mod justificat, orice inscriere care nu respecta cerintele prezentului Regulament.
Participantii la acesta campanie publicitara au drepturile prevazute de Legea 677/2001 si de Regulamentul nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal, denumite in cele ce urmeaza, impreuna, “GDPR”: dreptul de acces la datele personale prelucrate, de modificare si actualizare a acestor date si de stergere a datelor personale. Prin participarea la aceasta campanie publicitara, participantii sunt de acord ca datele lor personale sa fie folosite de catre Organizator pentru activitatile viitoare de marketing, cu respectarea prevederilor GDPR, astfel cum sunt specificate la sectiunea 9 din prezentul Regulament.
Conform cerinţelor GDPR, Organizatorul si Co-organizatorul, in mod independent, unul fata de celalalt, in calitate de Operatori, au obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de participantii la Campania publicitara.
Angajaţii Organizatorului si ai Co-organizatorului, precum si şi membrii familiilor, rudele si afinii acestora până la gradul IV inclusiv precum si toate celelalte persoane implicate in acest proiect nu sunt eligibili si nu au dreptul să se înscrie si sa participe la campania publicitara.
Pentru identificare si intrarea in posesia premiului, castigatorii desemnati vor prezenta Organizatorului un document de identitate: pasaport sau carte de identitate.
Prin inscrierea la Campania publicitara fiecare participant garanteaza:
- ca are deplina si neafectata capacitate de folosinta si exercitiu (conform prevederilor legale aplicabile);
- ca are peste 18 ani si este posesor al unui act de identitate valabil.
Participarea la Campania publicitara “10 Days of Christmas” implica acceptarea ca numele, imaginea, fotografiile si/sau materialele filmate cu castigatorii sa poata fi facute publice si folosite de catre Organizator pentru activitatile viitoare de marketing, cu respectarea prevederilor GDPR, fara nici un fel de pretentii din partea participantilor.
SECTIUNEA 4 MECANISMUL DE CAMPANIE PUBLICITARA
Incepand cu 10 decembrie, in cadrul emisiunii cu Flick si Popescu de la Radio ZU, ascultatorii sunt invitati sa trimita sms la 1815 (numar cu tarif normal in retelele: Orange, Vodafone si Telekom) cu raspunsul la intrebarea: Care este cel mai inutil cadou pe care l-ai primit de la una dintre persoanele apropiate tie?
Persoana care trimite in cel mult cinci minute de la lansarea concursului cel mai interesant mesaj din punctul de vedere al potentialului de entertainment pentru radio este sunata si i se cere numarul de telefon al persoanei care i-a oferit respectivul cadou. Daca accepta si daca persoana indicata de ascultator raspunde corect, in direct la Radio ZU la intrebarea “cui i-ai facut cadou obiectul, cadoul indicat in mesajul primit la 1815” ambele persoane castiga cate 500 lei. In cazul in care conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, premiul se reporteaza pentru urmatorul concurs. Daca in ultima zi de concurs conditiile de castigare a premiului nu sunt indeplinite premiul aferent respectivei zile nu se acorda.
Transmiterea sms-ului reprezinta inscrierea la concurs si acordul expres al participantilor privind participarea acestora in termenii si conditiile prezentului Regulament.
Persoanele desemnate in direct la Radio ZU ca fiind castigatoare vor fi contactate de catre Organizator, pentru a stabili detaliile de intrare in posesia premiului castigat.
Un participant poate castiga o singura data in cadrul acestei Campanii publicitare. De asemenea, daca numele si prenumele nu corespund cu datele din actul de identitate al persoanei desemnate castigatoare, premiul nu se acorda si nu se reporteaza.
SECTIUNEA 5 PREMIUL CAMPANIEI PUBLICITARE.
Premiile acestei campanii constau in sume in bani a cate 1000 lei per editie. Fiecare editie are cate 2 castigatori, care primesc fiecare cate 500 lei net.
SECTIUNEA 6 ACORDAREA PREMIULUI
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa trimita Co-Organizatorului, in aceeasi zi in care a fost anuntat ca este castigator, la adresa de e-mail: [email protected], numele, prenumele, CNP-ul si numarul de telefon la care poate fi contactat.
Datele transmise de catre castigatorul desemnat, Co-organizatorului respectiv, numele, prenumele, CNP-ul si numarul de telefon, vor fi trimise de catre Co-organizator, Organizatorului, urmand ca acesta sa intre in legatura cu fiecare dintre castigatori pentru a stabili conditiile in care i se va inmana premiul.
Castigatorul nu va putea transfera premiul catre o alta persoana.