Live

ȘTIRILE ZU

Dracula și frunza promovează România

Dracula și frunza promovează România
Ministerul Turismului are în plan să folosească din nou mitul lui Dracula pentru atragerea de turiști dar și celebra frunză deoarece nu se poate renunța la acest logo până în 2020. Ministerul are la dispoziție 13 milioane de euro anul viitor pentru campania de promovare externă a României. Câteva clipuri cu Dragula există încă din 2005. Au costat aproape 200.000 de euro. Iar pentru brandul cu frunza autoritățile au plătit 850.000 de euro.

Etichete:
Pe bune, ţi-a plăcut sau nu?
Pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru, GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) utilizează fișiere de tip cookie. Prin continuarea navigării pe site sau prin apăsarea butonului “Am înțeles”, sunteți de acord cu stocarea cookie-urilor primare și terțe. Mai multe informații găsiți în secțiunea Politica de Confidentialitate