Live

CONCURSURI

Hituri la claxon. Asculta Radio ZU si castiga plinuri de combustibil in fiecare zi

Vara asta DJ-ii Radio ZU sunt la butoane si te țin numa'-n claxoane!
Recunoști hiturile cântate la claxon?!? Un plin de benzina poate fi al tau. Sa-ti faci drumuri de vacanta!

Prinde semnalul de concurs si trimite SMS la 1815 (tarif normal valabil in retelele Orange, Telekom, Vodafone) cu textul "Ascult Radio ZU". Ai trimis al 100-lea SMS intri in direct si ne poti lua banii de plin de combustibil; doar sa stii hitul la claxon difuzat de DJ-ul ZU!

Asculta Radio ZU toata vara! Dam plinuri de benzina de dimineata pana seara!



 

Regulamentul concursului
REGULAMENT CONCURS  - “Hituri la claxon”

 
ORGANIZATORUL CONCURSULUI
Organizatorul concursului este S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L., cu sediul  social in Bucuresti, strada Ficusului nr. 44A, etaj 4, sector 1, si adresa de corespondenta Bucuresti,  Victoria Business Park, Soseaua Bucuresti – Ploiesti, nr. 73-81, cladirea B2, etaj 2, sector 1, cod postal 013685, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13006/2002, avand CUI RO15081313 si cont IBAN nr. RO91BRDE450SV00996374500, deschis la BRD GSG SMCC, legal reprezentata de doamna Elena Rodica Minculescu in calitate de Director General.
Derularea Concursului se va face prin intermediul postului “Radio ZU”. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe concursul in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace mass-media.

PERIOADA DE DESFASURARE A CONCURSULUI
Concursul “Hituri la claxon!” se desfasoara in perioada 05 Iulie 2017 – 08 Septembrie 2017, in cadrul programelor postului „Radio ZU”.

III. CONDITII DE PARTICIPARE LA CONCURSURI, DESCALIFICAREA dupa cum urmeaza:
Participarea la concurs a participantilor atrage acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve, de catre acestia a prezentului regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de participanti. 
La această promoţie poate participa orice persoană fizică rezidentă în România (aceasta înseamnă că pot participa atât cetăţeni români cât şi străini), care a implinit 14 ani, la data începerii promoţiei, posesoare a unei carti de identitate valide, cu care isi poate dovedi ulterior identitatea. Participantii la aceasta campanie publicitara au drepturile prevazute de Legea 677/2001: dreptul de acces la datele personale prelucrate, de modificare si actualizare a acestor date si de stergere a datelor personale. Exercitarea  acestor  drepturi  se  face  printr-o cerere  scrisa, pe adresa  S.C. Grupul Media Camina S.R.L. Prin participarea la aceasta campanie publicitara, participantii sunt de acord ca datele lor personale sa fie folosite de catre S.C. Grupul Media Camina S.R.L.  pentru activitatile viitoare de marketing, cu respectarea prevederilor Legii 677/2001. S.C. Grupul Media Camina S.R.L. este operator de date cu caracter personal sub numarul 11328 (Grupul Media Camina) Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată, S.C.Grupul Media Camina S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de participantii la promotie.
 
Angajaţii Radio ZU şi membrii familiilor, rudele si afinii lor până la gradul IV inclusiv precum si toate celelalte persoane implicate in acest proiect sunt ineligibili să se înscrie si sa participe la campania publicitara, in sensul ca nu li se vor putea acorda nici un fel premii.
Participarea la campania publicitara a persoanelor avand varsta sub 18 ani este conditionata de prezentarea acordului scris al parintilor sau reprezentantilor legali privind participarea la campania publicitara precum si prezenta acestora la primirea premiilor. Acordul se va prezenta la data ridicarii premiilor in prezenta parintilor sau reprezentantilor legali. Pentru identificare si ridicarea/intrarea in posesia premiului, castigatorii desemnati vor prezenta Organizatorului un document de identitate: pasaport, buletin de identitate sau carte de identitate. Organizatorul si/sau coorganizatorul isi rezerva dreptul de a anula, in mod justificat, orice participare. 
Participarea la concursul "Hituri la claxon!" implica acceptarea ca numele, fotografiile si materialele filmate cu participantii si castigatorii sa poata fi facute publice si folosite in scop publicitar fara nici un fel de pretentii din partea participantilor.
Pentru identificare, castigatorii vor prezenta de un document de identitate: pasaport, buletin de identitate sau carte de identitate.

MECANISMUL DE CONCURS
In perioada 05 Iulie 2017 – 08 Septembrie 2017, in cadrul programelor postului „Radio ZU”, se vor desfasura in fiecare zi de luni pana vineri intre orele 08.00 – 18:00 un numar de 5 editii ale concursului/pe zi; per total se vor desfasura 240 de concursuri.
 
In cadrul fiecarui concurs DJ-ul ZU da semnalul de start difuzand in acelasi timp cateva secunde dintr-o piesa modificata astfel incat notele muzicale sa semene cu sunete de claxon. DJ-ul ZU invita ascultatorii sa trimita SMS la 1815 (SMS cu tarif normal, valabil in retelele Telekom, Orange si Vodafone) cu textul “Ascult Radio ZU”. Persoana care trimite al 100-lea SMS de la startul concursului intra in direct la Radio ZU si este invitata sa recunoasca titlul piesei din piesa modificata cu sunete de claxon. In cadrul fiecarui concurs este valabil doar primul SMS trimis de pe un numar de telefon. Daca se primesc mai putin de 100 de SMS-uri intra in direct persoana care a trimis SMS-ul cu numarul de ordine 10. Daca se primesc mai putin de 10  SMS-uri intra in direct persoana care a trimis SMS-ul cu numarul de ordine cel mai apropiat de 10. In cazul in care DJ-ul ZU considera ca raspunsul este corect, ascultatorul primeste premiul intermediar de 250 lei “bani de combustibil” sau daca este cazul reportul acumulat. In cazul in care nu stie numele piesei, nu primeste niciun premiu In acest caz, premiul intermediar de 250 lei pe care l-ar fi putut castiga se reporteaza pentru urmatorul concurs. In cazul in care dupa ultimul concurs al campaniei exista report, din 08 septembrie se fac cate 7 concursuri pe zi (de luni pana vineri) pana la acordarea ultimului report.
Pe intreaga perioada acestui concurs o persoana poate castiga o singura data premiul de 250 de lei sau daca este cazul premiul reportat.
Daca se constata ca un ascultator declarat anterior castigator a mai fost declarat castigator ulterior primului castig, ramane valabil doar primul premiu castigat. Daca numele si prenumele nu corespund cu datele din actul de identitate al persoanei desemnate castigatoare, premiul nu se acorda.

 
PREMIILE CONCURSULUI. VALOAREA ACESTORA 
Valoarea totala bruta a premiilor in bani ce fac obiectul concursului “Hituri la claxon” este de 60000 lei
 
ACORDAREA PREMIILOR SI OBLIGATIILE
Pentru a intra in posesia premiului, castigatorul trebuie sa trimita organizatorului, in termen de maxim 2 zile lucratoare din momentul la care a fost anuntat de catre reprezentantul Radio ZU, la adresa Bucuresti,  Victoria Business Park, Soseaua Bucuresti – Ploiesti, nr. 73-81, cladirea B2, etaj 2, sector 1, cod postal 013685, prin e-mail la adresele [email protected]sau [email protected] ori prin fax la numarul 021/409.19.02 o copie a actului de identitate.
Castigatorul este sunat intr-un termen de 5 zile de la data la care a fost declarat castigator, cu aceasta ocazie fiind confirmate detaliile premierii (modalitatea transmiterii premiului etc.), in principiu premiul urmand a se trimite prin posta (ex: mandat postal) cu confirmare de primire, in termen de 30 de zile lucratoare de la data desemnarii sale drept castigator.
Premiul va fi predat castigatorului in lei.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica, operatori de telefonie, proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc.
 
TAXE SI IMPOZITE 
Campania promotionala se desfasoara in acord cu prevederile Codului fiscal, iar impozitul pentru premii, atat in bani cat si in produse, va fi retinut de Organizator din premiul Castigatorului.
Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile castigate, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
 
OBSERVATII
 
Participantii la concursul “Hituri la claxon” se obliga sa respecte prezentul regulament oficial. În cazul nerespectarii prezentului regulament de concurs premiul câstigat nu se va acorda.
Organizatorul concursului nu este raspunzator de plata celorlalte cheltuieli relative la premiul câstigat, acestea cazând exclusiv în sarcina castigatorului, inclusiv taxe si/sau alte obligatii financiare.
Organizatorul isi asuma responsabilitatea numai in ceea ce priveste acordarea premiului.
Prin inscrierea fiecarui participant organizatorul concursului dobandeste toate drepturile de publicare a numelui si respectivului participant, dreptul de radiodifuzare a numelui, si prezentare publica  a imaginii sale, în orice conditii, fara alte consideratii sau plati.
Organizatorul nu raspunde pentru eventualele disfunctionalitati ale tertilor sau sistemelor acestora, cum ar fi: distribuitori de energie electrica (ex: oprirea curentului electric avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), operatori de telefonie mobila (ex: nefunctionarea intr-o anumita zona a tarii a retelei oricaruia dintre operatorii retelelor de telefonie mobila avand ca efect neprimirea SMS-ului expediat etc.), proprietari sau administratori ai retelelor de telecomunicatii, internet etc (avand ca efect neprimirea mail-urilor expediate catre participanti etc).
Organizatorul nu este raspunzator pentru felul in care utilizatorii participanti completeaza datele personale (nume, prenume, cnp, telefon si adresa de e-mail) pe talonul de participare la concurs.
Eventualele reclamatii legate de desfasurarea concursului si modul in care sunt acordate premiile vor fi facute la adresa organizatorului, pana la sfirsitul concursului.
Reclamatiile ulterioare termenelor prevazute de Regulament nu vor fi luate in considerare.
Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la prezentul concurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente conform sediului organizatorului.
Organizatorul concursului nu este raspunzator de plata obligatiilor financiare legate de premiile oferite, care cad in sarcina castigatorilor.
Prezentul regulament de participare la concursul “Hituri la claxon!” este disponibil gratuit oricarui solicitant la sediul postului „ Radio ZU” din Bucuresti,  Victoria Business Park, Soseaua Bucuresti – Ploiesti, nr. 73-81, cladirea B2, etaj 2, sector 1, cod postal 013685 si pe website-ul www.radiozu.ro.
  
DREPTURILE PERSOANEI VIZATE IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
 
(1) Informarea persoanei vizate
a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;
d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.
(2) Dreptul de acces la date
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:
a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;
b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;
c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;
d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;
e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.
Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.
 
(3) Dreptul de interventie asupra datelor
Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit:
a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;
c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
(4) Dreptul de opozitie
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.
Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într-un asemenea scop.
În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).
(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:
a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a).
Respectându-se celelalte garantii prevazute de lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:
a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;
b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.
(6) Dreptul de a se adresa justitiei
Fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plângere autoritatii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost încalcate.
Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia. Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul.
Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru.
 
Organizator,
S.C. GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) S.R.L.
Pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru, GRUPUL MEDIA CAMINA (G.M.C) utilizează fișiere de tip cookie. Prin continuarea navigării pe site sau prin apăsarea butonului “Am înțeles”, sunteți de acord cu stocarea cookie-urilor primare și terțe. Mai multe informații găsiți în secțiunea Politica de Confidentialitate